Hvad giver man en 2 årig pige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.620 visninger
22 svar
3 synes godt om
12. juli 2013

Alexander&Lærke

Min søde datter bliver 2 år den 23/7 så lige snart, vi ved bare overhoved ikke hvad vi skal give hende. Hun leger mest herhjemme med storebrors ting. 

Jeg ved at mine forældre giver hende et IKEA køkken. Og mine svigerforældre har givet hende en vogn til hendes traktor. 

Puha det er da svært.....

gode forslag modtages gerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

Clisolka

Alexander&Lærke skriver:

Min søde datter bliver 2 år den 23/7 så lige snart, vi ved bare overhoved ikke hvad vi skal give hende. Hun leger mest herhjemme med storebrors ting. 

Jeg ved at mine forældre giver hende et IKEA køkken. Og mine svigerforældre har givet hende en vogn til hendes traktor. 

Her er hvad Bella på 2,8 år leger mest med - måske det kan give lidt ideer: 

dukkevogn

duplo

New Born baby 

Feernes støvlehus + møllen (støvlehuset fik hun i 2-års fødselsdagsgave og vi udvidede med møllen til jul) 

malerbog + bøger 

Hun er så småt begyndt at interessere sig for my little pony 

Anmeld

12. juli 2013

Fenja09

Alexander&Lærke skriver:

Min datter bliver 2 år d. 1 Sep og på hendes ønskeliste står der bla.

Løbecykel

Dukke klapvogn

Dukkeseng

Tegnetavle

Bøger

Bondegård / Schleich dyr

Modellervoks/forme

Baby tusser ( fra 2 år)

Kæphest

Tror hun ønsker sig det meste til at lege med dukker, men vi giver hende enten et legekøkken eller et legehus.

/Fenja

Anmeld

13. juli 2013

BabyMus

En MyLittleBettie dukke.

De kan bestilles på Facebook. Hun laver dem specielt til dig så ikke to dukker er ens. De er fantastiske!

Anmeld

13. juli 2013

Annette A

Min søn bliver 2 år til september og han får en fischer price bondegård da det er et stort hit lige nu med little people serien for ham. Der er mange ting i serien også et hus med far, mor og børn som jo er oplagt til en pige. Lego duplo er også rigtig godt til de mindre børn.

Anmeld

13. juli 2013

lycly

Min datter bliver 2 år her på onsdag og hun får et Teletubbies hus (hun er helt VILD med Teletubbies) og en duplo togbane. Udover det så elsker hun små biler, dukke og dukkevogn, legekøkken og plastik kopper, tallerkener og mad
Og farveblyanter Hvis vi havde plads så fik hun sådan et badebassin med en masse små plastikbolde i og en gyngehest

Anmeld

13. juli 2013

foto på lærred

Min datter er lige blevet to år og her var hvad der lå i nogle af gaverne:

Soft stuf (bedste modelervoks hvis du spørger mig)

My first charks (små kridt med holdere på til små , til at tegne på jorden i  gården)

Hello Kitty + dyr i Duplo

Telt (sådan et halv telt hun kan sidde i, hvis det er for vamt i haven)

Brio barnevogn med dukke

scooter (de alm. blå/røde)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Den personlige collage, invitationer, wallstickers

Anmeld

13. juli 2013

blomst84

Min datter er 2 1/2 og hun er vild med sin løbecykel, dukkevogn, moddelervoks, tegnetavle (den fra IKEA, hvor man kan tegne med kridt på den ene side og male på den anden side)  dukker, klaver og guitar, duplo osv osv 

Anmeld

13. juli 2013

Aagaard

Alexander&Lærke skriver:

Sanse gynge?

Dukke

Badebasin

Hulelagen (sådan et til at lægge over et bord og TA-DA! en hule!)

Udendørslegetøj - vippe, løbecykel, scooter, trillebør

Anmeld

13. juli 2013

Alexander&Lærke

Babymor2010 skriver:

Her er hvad Bella på 2,8 år leger mest med - måske det kan give lidt ideer: 

dukkevogn

duplo

New Born baby 

Feernes støvlehus + møllen (støvlehuset fik hun i 2-års fødselsdagsgave og vi udvidede med møllen til jul) 

malerbog + bøger 

Hun er så småt begyndt at interessere sig for my little pony 

Det der støvlehus kender jeg ikke så det vil jeg lige undersøge havd er.

tak for ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.