Skal jeg ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2013

Frk. Himmelblå

lottemusen skriver:

Nu har jeg været hos vagtlægen. De små knopper var blevet til blærer og sår, så jeg blev ret bekymret.
Det viste sig, at det var mund-fod-hånd syge. Det er heldigvis en meget mild virus, som går over af sig selv, men han skal alligevel blive hjemme fra dagpleje nogle dage.

Det var rigtig rart, at få klarhed over hans sygdom. Nu skal han bare forkæles til han er rask igen

Godt, du kom forbi vagtlægen med ham.

Det kan være noget tricky at vurdere de helt små, så hellere et besøg for meget, end et for lidt!

Rigtig god bedring, - kan godt huske oplevelsen af at have barn sygt første gang... Uha....

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2013

B&J

lottemusen skriver:

Nu har jeg været hos vagtlægen. De små knopper var blevet til blærer og sår, så jeg blev ret bekymret.
Det viste sig, at det var mund-fod-hånd syge. Det er heldigvis en meget mild virus, som går over af sig selv, men han skal alligevel blive hjemme fra dagpleje nogle dage.

Det var rigtig rart, at få klarhed over hans sygdom. Nu skal han bare forkæles til han er rask igen

det var godt du kom af sted såfor så får man også mere ro inden i

Anmeld

13. juli 2013

Swerg

lottemusen skriver:

Skulle lige til at skrive at det var det ... 

Vi alle har lige haft hånd- mund- og fodsyge herhjemme.. Rigtig streng virus

Anmeld

13. juli 2013

lottemusen

TweenStar.dk skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg vente.

God bedring med ham, det lyder til det er en lidt hård omgang.

Det var i går aftes, at jeg skrev indlægget  
Jeg ventede, og så tog jeg til vagtlægen i dag. Han har hånd-mund-fod syge.  Men jeg er glad for, at jeg tog afsted, så jeg fandt ud af, hvad han fejler. 

Anmeld

13. juli 2013

lottemusen

Frk. Himmelblå skriver:

Godt, du kom forbi vagtlægen med ham.

Det kan være noget tricky at vurdere de helt små, så hellere et besøg for meget, end et for lidt!

Rigtig god bedring, - kan godt huske oplevelsen af at have barn sygt første gang... Uha....

God bedring

Tak! Ja, det er rigtig rart, at jeg nu ved hvad han fejler! Og nej, det er ikke særlig rart når de er syge. Man bliver helt ked af det 

Anmeld

13. juli 2013

lottemusen

B&J skriver:

det var godt du kom af sted såfor så får man også mere ro inden i

Ja, jeg er også glad for at jeg kom afsted 

Anmeld

13. juli 2013

lottemusen

Elias2010<3 skriver:

Skulle lige til at skrive at det var det ... 

Vi alle har lige haft hånd- mund- og fodsyge herhjemme.. Rigtig streng virus

Det lyder ikke rart! Måske er der en epidemi i gang? Hos nogle af vores venner har datteren også lige haft det.

Jeg håber dog min søn hurtigt kommer over det!!!

Anmeld

13. juli 2013

Swerg

lottemusen skriver:

Det lyder ikke rart! Måske er der en epidemi i gang? Hos nogle af vores venner har datteren også lige haft det.

Jeg håber dog min søn hurtigt kommer over det!!!

Ja, jeg høre om mange som har været den tur igennem på det seneste...

her startede det med forkølelse, nogen dage efter feber som varede 1,5 døgn og efterfulgt af røde knopper.. knopperne går væk efter 1-2 uger..

din søn må komme i institution når han har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.