Anonym skriver:
Jeg skal snart tilbage på arbejde igen og er gået ned i tid. Men ikke desto mindre har jeg alligevel mindst 2 lukkevagter om ugen, hvor jeg har fri samtidig med at dagplejen lukker. Min mand KAN godt gå tidligere, men ikke hver uge, da han også er den der afleverer børn om morgenen og er nødt til at arbejde en del flere timer end mig (i og med han jo har et fuldtidsjob). Heldigvis har vi vores familie tæt på som kan hjælpe os og jeg har også tænkt mig at få en snak med min chef omkring mine timer, for det er da SÅ irriterende at gå ned i tid og så stadig være afhængig af at andre henter mine børn flere gange om ugen.
Hvordan får I det til at hænge sammen hos jer? Og jeg mener ikke jer studerende, men jer, der har et "rigtigt" arbejde.
Her er det primært far der både afleverer og henter... Han er i aktivering 4 timer dagligt, og jeg har en transporttid på pt. 2,5 time hver vej til arbejdet. Hun plejer at sige farvel til mig om morgenen og se mig køre afsted med bussen - hun elsker det, og så smutter far i vuggestuen med hende bagefter.
Jeg har dog muligheden for at arbejde hjemme 3 dage om ugen pt. pga. både transporttid og graviditet, så det har hjulpet gevaldigt på at jeg kan hjælpe med at aflevere og hente igen 
I dag er jeg dog gået på 14 dages ferie og direkte på barsel bagefter, så nu bliver der vendt om 

Anmeld