hvad ville i gøre her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Nadia&Daniel

FruJacobsen skriver:

Jeg vil klart anbefale en øjenlæge - han har ingen økonomiske interesser. Jeg gjorde det selv for nogle år siden, da min optiker insisterede på, at jeg burde blive ved med at bruge briller. Heldigvis kunne min øjenlæge slå fast, at mit syn var helt normalt og jeg har ikke brugt briller siden! Så af sted med dig - dog kan der hos nogle øjenlæger være laaang ventetid!

Kan ventetiden skyldes at mange tager til øjenlæge uden grund?? bare lige en tanke min mand kom med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

FruJacobsen

Nadia&Daniel skriver:

Kan ventetiden skyldes at mange tager til øjenlæge uden grund?? bare lige en tanke min mand kom med 

Hvorfor skulle man dog tage til øjenlæge uden grund? Men der er ikke mange øjenlæger i DK, hvilket er én af grundene til lange ventetider...

Anmeld

11. juli 2013

FruJacobsen

Nadia&Daniel skriver:

Tja, det har optikkeren heller ikke helt - for er kunden ikke tilfreds med resultatet, koster det jo butikken penge  og mister måske kunde(r)..

Bare en lille bemærkning 

Jeg går bare ud fra, at en optiker er interesseret i at sælge briller.

Anmeld

11. juli 2013

Nadia&Daniel

FruJacobsen skriver:

Hvorfor skulle man dog tage til øjenlæge uden grund? Men der er ikke mange øjenlæger i DK, hvilket er én af grundene til lange ventetider...

Kan også være de bliver tilskyndet til det af andre  

Anmeld

11. juli 2013

Nadia&Daniel

FruJacobsen skriver:

Jeg går bare ud fra, at en optiker er interesseret i at sælge briller.

Tja, de vil gerne nå budgettet, men ikke for en hver pris - det skaber ikke et godt ry, vist kunderne ikke er tilfreds 

Anmeld

11. juli 2013

Laulund87

Min mand oplevede at Synoptik målte helt forkert og tog derfor ind til Louis Nielsen. De har målt mig flere gange og sagt at jeg ikke trænger til nye briller, så de er ikke kun interesseret i at sælge nye briller

Anmeld

11. juli 2013

FruJacobsen

Nadia&Daniel skriver:

Tja, de vil gerne nå budgettet, men ikke for en hver pris - det skaber ikke et godt ry, vist kunderne ikke er tilfreds 

Altså, hvis jeg føler mig vildledt af en optiker, ville jeg tage til en øjenlæge...hvilket jeg faktisk gjorde for nogle år siden. TS har fået to forskellige resultater hos de optikere hun har været hos...ergo er mit råd at se en øjenlæge. Du kan råde hende til noget andet, hvis du finder det mere hensigtsmæssigt god aften!

Anmeld

11. juli 2013

Nadia&Daniel

FruJacobsen skriver:

Altså, hvis jeg føler mig vildledt af en optiker, ville jeg tage til en øjenlæge...hvilket jeg faktisk gjorde for nogle år siden. TS har fået to forskellige resultater hos de optikere hun har været hos...ergo er mit råd at se en øjenlæge. Du kan råde hende til noget andet, hvis du finder det mere hensigtsmæssigt god aften!

Vil lade det være op til ts - da folk både kan opleve godt og skidt hos forskellige firmaer.. Nogle er glade andre skuffet.. 

God aften til dig også 

Anmeld

11. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej alle skønne damer

I skal have rigtig stor tak alle sammen for jeres svar, og også tak for de svar  hvad i har haft af oplevelser selv. Jeg har normalt briller fra brillehuset, og har haft det i mange år, desværre er de meget dyre med brillerstel i brillehuset. Derfor tog jeg ned til Louis Nielsen og fik taget en synstest, fordi de har nogle flotte og lidt billigere brillestel der. Men er forvirret over at to forretninger måler forbi hinanden. 

Men jeg tager jeres råd til mig, og får en tid hos øjenlæge, da jeg os samtidig skal tjekkes for gråstær

Har en rigtig dejlig aften, og sov sødt.

Anmeld

12. juli 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hej alle skønne damer

I skal have rigtig stor tak alle sammen for jeres svar, og også tak for de svar  hvad i har haft af oplevelser selv. Jeg har normalt briller fra brillehuset, og har haft det i mange år, desværre er de meget dyre med brillerstel i brillehuset. Derfor tog jeg ned til Louis Nielsen og fik taget en synstest, fordi de har nogle flotte og lidt billigere brillestel der. Men er forvirret over at to forretninger måler forbi hinanden. 

Men jeg tager jeres råd til mig, og får en tid hos øjenlæge, da jeg os samtidig skal tjekkes for gråstær

Har en rigtig dejlig aften, og sov sødt.

Men hensyn til de gråstær, er det MEGET fornuftigt at søge øjenlæge (dette vil optikkerne også tilskynde dig til, vist de mistænker noget i øjet når de tjekker dit syn) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.