Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
der er nemlig STOR forskel på hvordan de måler tingene..
Synoptik mente jeg havde bygningsfejl og skulle derfor have +4.5 på det ene øje og lidt mindre på det andet... Men hende der målte mine øjne tog heller ikke notater mens hun gjorde det men tastede bare noget ind bagefter mens jeg gik nedenunder igen for at kigge på brillestel.. så det var udfra hvad hun lige mente hun kunne huske...
hos Louis Nielsen kiggede de og kiggede og kiggede igen (der var faktisk hele 3 damer forbi og kigge med) førend de til sidst sagde at der altså ikke var nogen fejl at korrigere for udover dem jeg i forvejen havde med i mine daværende briller og at min styrke kun skulle gå en lille smule op hvor det "værste" øje skulle gå op til +4.0 fremfor de +3.75 den var så det var minimalt op men de kunne godt se at jeg kunne bruge en opgradering da det var begge øjne der var steget en lille smule...
jeg valgte at stole på dem hos Louis Nielsen netop fordi de var så grundige og jeg følte der blev lyttet meget til hvad jeg svarede og jeg fik svar på de ting jeg spurgte om under testen... 
men ja er du meget i tvivl og har brug for noget præcist og du ikke føler dig tryg ved de resultater du har fået så smut forbi en øjenlæge 
Anmeld