Jeg mangler ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

TNBC

Frk. Himmelblå skriver:

Har netop anmeldt overgrebet til Odense Kommune, - og vil opfrodre alle til at gøre det samme!

har du bare skrevet til odense kommune?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Frk. Himmelblå

Yurie skriver:

har du bare skrevet til odense kommune?

De opfrodrer selv til at man anmelder, hvis man har kendskab til/ mistanke om, at børn ikke trives. Det vil jeg mene, jeg har her..

Adressen er:  budigital.buf@odense.dk

Følg endelig op. Så må politikerne ski lige afbryde sommerferien!

Anmeld

11. juli 2013

TNBC

Frk. Himmelblå skriver:

De opfrodrer selv til at man anmelder, hvis man har kendskab til/ mistanke om, at børn ikke trives. Det vil jeg mene, jeg har her..

Adressen er:  budigital.buf@odense.dk

Følg endelig op. Så må politikerne ski lige afbryde sommerferien!

nu har jeg skrevet min mening til dem. det kan ikke være rigtigt at der har været så mange sager med børn der er blevet svigtet, at man bare tager så let på vold mod et barn.

Anmeld

11. juli 2013

hautecouture

Nu har jeg sgu også givet min mening til kende  Stakkels barn .... Min kæreste så videoen, og han blev helt forfærdet ... "Hvis det var min dreng hun behandlede sådan så tror jeg sgu jeg var kommet til at slå hende ihjel - altså bare ved det uheld" hihi  Hun er slet ikke egnet til at modtage børn. Slet ikke  Mine tårer piblede frem under det klip - kunne slet ikke se det færdigt.

Anmeld

11. juli 2013

TNBC

hautecouture skriver:

Nu har jeg sgu også givet min mening til kende  Stakkels barn .... Min kæreste så videoen, og han blev helt forfærdet ... "Hvis det var min dreng hun behandlede sådan så tror jeg sgu jeg var kommet til at slå hende ihjel - altså bare ved det uheld" hihi  Hun er slet ikke egnet til at modtage børn. Slet ikke  Mine tårer piblede frem under det klip - kunne slet ikke se det færdigt.

og slet ikke hvis hun bliver så gal over et øgenavn. hun siger at han ikke skal spise der mere.
det er en voldsom reaktion for så lidt.

Anmeld

11. juli 2013

Patriark

Det ser godt nok voldsomt ud. Håber hun har en ekstraordinær god kontakt til de andre børn, og at dette er grunden til, at hun stadig er plejefar for disse. Det kan trods alt, godt være tilfældet.

Men uanset er det en lorte sag for alle, specielt for den biologiske mor, der bliver groft udnyttet af medierne. Forstår ikke hvorfor sådanne sager ikke håndteres uden indblanding af medierne?!

Stakkels dreng ihvertfald.

Anmeld

11. juli 2013

bøllen

o1Mutte skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70047811:tv -plejemor-overfalder-sit-plejebarn.html

Synes det er skrækkeligt!!

OBS, der bliver sagt nogle knap så pæne ting i klippet, men man kan ikke rigtig se hvad der sker. Det er en plejemor der verbalt overfalder sin plejesøn og udøver også en form for fysisk vold mod ham.

SHIT MAN 

det er svært at forstå hun er bedre egnet end børnenes forældre 

Anmeld

11. juli 2013

MorDk

Hvad fanden sker der for Odense Kommune? Ej men jeg er rystet! Tænk at De ikke fratager hende retten til at være plejemor. Åh gud hvor er det hjerteskærende og jeg er virkelig vred! Stakkels unger!

Anmeld

11. juli 2013

snefnug

Plejefamilie kommer under skærpe opsyn

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/07/11/175933.htm

Anmeld

11. juli 2013

Merii

o1Mutte skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70047811:tv -plejemor-overfalder-sit-plejebarn.html

Synes det er skrækkeligt!!

OBS, der bliver sagt nogle knap så pæne ting i klippet, men man kan ikke rigtig se hvad der sker. Det er en plejemor der verbalt overfalder sin plejesøn og udøver også en form for fysisk vold mod ham.

Kan ikke finde ord!

Lige meget hvor syg og deprimeret en mor er vil hun aldrig være så ond mod hendes egne børn! Børnene er jo så bange at drengen siger ja jeg har forstået det måske fordi han er bange for at hun skal gøre ham mere ondt!

Ud over det fysiske synes jeg det er ren psykisk vold, jeg blev faktisk bange og rystet når jeg høre plejemoren at skrige  hvordan kan en lille dreng på 13 år klare det

Det er plejemoren det er svær deprimeret!

Forstår simpelthen ikke kommunen, tror hende fra kommune ingen hjerte har!!!

Man tænker det er vildt at de ikke vil anholde hende eller fratage hendes rolle som plejemor og oveni det har hun stadig de andre børn!!!!! det er grotesk!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.