Jeg mangler ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

TNBC

Nemesis skriver:

Jeg er mållås...du godeste..og at Odense kommune så ikke mener der er grund til bekymring på de andre børns vegne..ej det er jo helt uforståeligt.!

Den stakkels pige som optager den video er jo helt opløst i gråd og tydeligvis meget påvirket....alene DET burde betyde at Odense Kommune gør noget.

det er storesøsteren til drengen.. som stadigvæk bor der sammen med to mindre søskende på 4 og 0.
Jeg havde forlangt at mine børn kom et andet sted, moren har selv bedt om hjælp, fordi at hun ikke kunne selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Nemesis

Yurie skriver:

det er storesøsteren til drengen.. som stadigvæk bor der sammen med to mindre søskende på 4 og 0.
Jeg havde forlangt at mine børn kom et andet sted, moren har selv bedt om hjælp, fordi at hun ikke kunne selv.

ja men kommunen mener jo ikke der er et problem. det er kun de to store hun frivilligt anbragte pga depression. De sidste to er tvangsfjernet.

Anmeld

11. juli 2013

TNBC

Nemesis skriver:

ja men kommunen mener jo ikke der er et problem. det er kun de to store hun frivilligt anbragte pga depression. De sidste to er tvangsfjernet.

så endnu et barn skal mishandles, før at de bliver fjernet. det er grotesk. tænk at vi arbejder sådan i DK...

Anmeld

11. juli 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Omg!!!!!!!!! Stakkels børn sindssyge kvindemenneske! Fik lige gåsehud

Anmeld

11. juli 2013

DianaRJS

o1Mutte skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70047811:tv -plejemor-overfalder-sit-plejebarn.html

Synes det er skrækkeligt!!

OBS, der bliver sagt nogle knap så pæne ting i klippet, men man kan ikke rigtig se hvad der sker. Det er en plejemor der verbalt overfalder sin plejesøn og udøver også en form for fysisk vold mod ham.

det er simpelthen forfærdeligt...

og gud hvor jeg hæmmes ved den kommune!!!!!

hvordan f***** kan de lade de andre børn blive der?!!!!!!

Det er simpelthen for meget....

og udover det går man jo ud fra som forældre at ens kæreste eje bliver behandlet godt når de kommer i pleje... gud hvor er det der bare for meget!!!!!!!

Anmeld

11. juli 2013

Eliza

Hvor er det bare grotesk at de børn som har haft det svært, bliver anbragt for at ende sådan der. Hvor er det grotesk at mennesker melder sig som plejeforældre hvis det i bund og grund er kroner det drejer sig om i stedet for (hva deT gfir mig ville være for) at give dem så meget bedre og tryggere rammer end det de kom fra og måske havde udsigt til. 

Nogen snakker om hormoner, men jeg vil lige indskyde at JEG ikke er hormonel, men jeg hulker sku alligevel. 

Føj for ind i helvede hvor er det bare klamt at se på. Ø

Anmeld

11. juli 2013

pussekat

hejsa
ja men Odense kommune ikke, at det her er grundlag nok til at afbryde samarbejdet med familien. helt ærligt....jeg væmmes. det må da have lort i mund odense kommue nu det er kom frem får de børn væke nu da hun er syg i hoved da

Anmeld

11. juli 2013

Lilje82

Jeg er dybt dybt rystet over at de forsat kan få lov at være plejefamilie, og helt ærlig kan de da ikke være et engangs tilfælde siden søsteren optager det.

Anmeld

11. juli 2013

Frk. Himmelblå

o1Mutte skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-70047811:tv -plejemor-overfalder-sit-plejebarn.html

Synes det er skrækkeligt!!

OBS, der bliver sagt nogle knap så pæne ting i klippet, men man kan ikke rigtig se hvad der sker. Det er en plejemor der verbalt overfalder sin plejesøn og udøver også en form for fysisk vold mod ham.

Har netop anmeldt overgrebet til Odense Kommune, - og vil opfrodre alle til at gøre det samme!

Anmeld

11. juli 2013

asff

Lilje82 skriver:

Jeg er dybt dybt rystet over at de forsat kan få lov at være plejefamilie, og helt ærlig kan de da ikke være et engangs tilfælde siden søsteren optager det.

Se dét tænkte jeg også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.