ny med spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

men hvordan er det med de ikke private klinikker? hvor finder man dem ? og hvordan foregår det hele der? 

Jeg blev henvist til Dronninglund fertilitet af min læge, det samme gjorde min kæreste.

Og inden da, havde vi fået foretaget alle de indledende undersøgelser. Blodprøver, celleskrab, klamydia test og lign.

Vi kom så derop til samtale, hvor vi blev "godkendt" og underskrev papirer.

Derefter blev der afleveret en sædprøve der skulle oprenses for at fastslå behandlingsformen. under 3 mio = IVF. over 3 mio = IUI.

Og nu er vi klar til at tilmelde os.

Du er meget velkommen til at skrive privat, så vil jeg forsøge at svare på dine spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

men hvordan er det med de ikke private klinikker? hvor finder man dem ? og hvordan foregår det hele der? 

http://www.netdoktor.dk/fertilitet/fertilitetsklinikker.htm

Anmeld

11. juli 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Desværre for jer ligger de største og ikke mindst bedste klinikker inde i københavn,og jeg vil til enhver tid,anbefale en rigtig fertilitetsklinik,frem for en almindelig gynækolog,de ved bare ikke lige så meget,som de rigtige klinikker.

IUI-H er gratis hvis i begge har en henvisning,og i vælger en privat klinik,der har aftale med sygsikringen,også selv om i har fælles børn.

I det private er max BMI 35,så er på 27 er ikke noget problem. 

Ja du skal have en nyhenvisning,og du kan meget vel komme ud for,at den nye klinik,vil lave deres egen udredning,så hvis i ved i vil skifte,kan i lige så godt gøre det med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.