ja, jeg var til gynækolog igår, og han kunne med det samme via scanning konstatere at jeg har PCOS... 

jeg var til lægen pga uregelmæssig mens og ingen baby efter 1 ½ års prøven. (vi har dog 1 fælles barn sammen)
fik en henvisning til dette fertilitets sted i ballerup.
var så ved gynækologen igår, og blev scannet, fik taget blodprøver og med flere i sigte osv.
fik besked på at min kæreste skulle få en henvisning af vores læge også, så kunne vi komme til samtale gratis.
jeg går udfra at det de har sat igang nu er det man kalder en udredning.... og så vidt jeg kan læse er det gratis hvis vi begge har en henvisning.
men hvis vi skal videre og have decideret fertilitets behandling, så koster det penge. OGSÅ for insiminition, som ellers er gratis andre steder.
er der nogle der har prøvet at blive udredt 1 sted, men så valgt at få behandling et andet? og "må" man det ?
jeg er lidt overvægtig, og er gået igang med kiss kuren for at tabe mig og prøve at få en normal cyklus = forhåbentlig en velfungerende ægløsning= graviditet
, men hvad er oddsene egentlig??? vi har et barn sammen , hvor jeg blev gravid efter ca 8 mdr. (der var jeg IKKE overvægtig eller havde "tegn" på nogen som helst pco tilstand o.lign. )
erfarringer? hvad er chancerne for "økologisk" graviditet, uden hormoner og anden behandling, når man har PCOS??
og hvad kan man selv tage, tænker fx af vitaminer osv, for at øge chancerne? og er der andet man kan gøre?
undskyld de mange rodede spørgsmål, men er helt ny, og ja, kender intet til denne nye "verden"..
tak på forhånd