når man har brug for at fortælle noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Babiesontheway

Ville ikke smutte uden at fortælle dig hvor sej jeg syntes du er! Og ønske dig al Held og lykke, jeg krydser fingre for et positivt resultat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Klokkeblomst88

Sender dig et stort og håber på det bedste. 

Anmeld

11. juli 2013

Loa

Hold da op en omgang

Alt det bedste til dig og håber på i får godt nyt til samtalen

Anmeld

11. juli 2013

Lilje82

MissTas skriver:

Hej Alle i skønne piger.

Jeg har længe tænkt at jeg ville skrive dagbog, omkring alt det sygdom der lige nu foregår for mit vedkommende, men har egentlig mere lyst til at dele det med nogen der læser det. Jeg vil intet med det, har bare brug for at få det hele skrevet ned og fortalt.

Jeg fik sidste år i august konstateret en alvorlig leversygdom, hvor jeg var ud og ind af sygehuset konstant og lægerne begyndte at snakke at ny lever kunne blive aktuelt. Dette er heldigvis ikke sket endnu, da de har kunne holde sygdommen under kontrol.

Jeg har så de sidste 7 måneder været ekstremt træt, haft kvalme, kastet op og bare været almen utilpas. Lægerne mente det havde relation til min lever og jeg har derfor de sidste 4-5 måneder fået foretaget utallige af undersøgelser, blodprøver og scanninger af min lever, men alt sammen uden nogen fund. Alt ser fint ud. Lægerne har været lidt på bar bund omkring, hvorfor jeg har det som jeg har..

Da jeg som 14 årig fik konstateret en slem modermærkekræft, så forlangte vi overfor lægerne nu, at jeg ville ha foretaget en scanning af hele kroppen, hvilket de accepterede. Fik foretaget en CT/PET-scanning. En scanning som kan påvise cancer i kroppen.

Jeg fik svar på den scanning sidste fredag, som påviste en knude i min nakke Jeg var knust.. men forløbet gik hurtigt. Mandag efter var jeg ude at snakke med plastikkirurgerne og torsdag morgen blev jeg opereret. Det er nu 6 dage siden jeg blev opereret, og jeg venter på vi skal til samtale med lægerne på fredag, for at få svar.

De har en stor mistanke om at det er en metastase til min tidligere modermærkekræft .. vi tror desværre ikke at svaret er godt, men vi håber selvfølgelig på det bedste. Ventetiden er bare ulidelig, det værste man nogensinde kan forestille sig..

Men jeg ved, at ligemeget hvad svaret er, så skal jeg nok klare det, jeg har ALT at kæmpe for, nemlig min dejlige datter på 16 mrd.

Viser det sig at være cancer, bliver jeg overflyttet til Århus og skal gennem behandlingsforløb dernede.

Ja, havde bare brug for at får det hele skrevet ned og dele det med jer..

Tak fordi i læste med

Åh sidder helt med tåre i øjnene. Det gør mig ondt, at du skal igennem alt dette. Men hvor er du inspirerende, med dit positive syn på det hele, og det er ok at blive ked af det, for det er smadder uretfærdigt, jeg  for positve svar, jeg synes du har kæmpet din kamp, du behøver ikke at skulle kæmpe med mere, andet end at være mor for din skønne prinsesse.

Anmeld

11. juli 2013

Frk. Himmelblå

MissTas skriver:

Hej Alle i skønne piger.

Jeg har længe tænkt at jeg ville skrive dagbog, omkring alt det sygdom der lige nu foregår for mit vedkommende, men har egentlig mere lyst til at dele det med nogen der læser det. Jeg vil intet med det, har bare brug for at få det hele skrevet ned og fortalt.

Jeg fik sidste år i august konstateret en alvorlig leversygdom, hvor jeg var ud og ind af sygehuset konstant og lægerne begyndte at snakke at ny lever kunne blive aktuelt. Dette er heldigvis ikke sket endnu, da de har kunne holde sygdommen under kontrol.

Jeg har så de sidste 7 måneder været ekstremt træt, haft kvalme, kastet op og bare været almen utilpas. Lægerne mente det havde relation til min lever og jeg har derfor de sidste 4-5 måneder fået foretaget utallige af undersøgelser, blodprøver og scanninger af min lever, men alt sammen uden nogen fund. Alt ser fint ud. Lægerne har været lidt på bar bund omkring, hvorfor jeg har det som jeg har..

Da jeg som 14 årig fik konstateret en slem modermærkekræft, så forlangte vi overfor lægerne nu, at jeg ville ha foretaget en scanning af hele kroppen, hvilket de accepterede. Fik foretaget en CT/PET-scanning. En scanning som kan påvise cancer i kroppen.

Jeg fik svar på den scanning sidste fredag, som påviste en knude i min nakke Jeg var knust.. men forløbet gik hurtigt. Mandag efter var jeg ude at snakke med plastikkirurgerne og torsdag morgen blev jeg opereret. Det er nu 6 dage siden jeg blev opereret, og jeg venter på vi skal til samtale med lægerne på fredag, for at få svar.

De har en stor mistanke om at det er en metastase til min tidligere modermærkekræft .. vi tror desværre ikke at svaret er godt, men vi håber selvfølgelig på det bedste. Ventetiden er bare ulidelig, det værste man nogensinde kan forestille sig..

Men jeg ved, at ligemeget hvad svaret er, så skal jeg nok klare det, jeg har ALT at kæmpe for, nemlig min dejlige datter på 16 mrd.

Viser det sig at være cancer, bliver jeg overflyttet til Århus og skal gennem behandlingsforløb dernede.

Tak fordi i læste med

HVOR ER DU SEJ!!

Godt, godt, godt, at I forlangte skanningen. Jeg er sikker på, at du med din styrke og vilje nok skal klare det her - uanset resultatet af prøverne.

Men sikke noget lort, - kan virkelig godt forstå, det er meget hårdt for dig! 

Mange positive tanker herfra

Anmeld

11. juli 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jamen dog....  Håber og krydser for det bedste, søde! Kram 

Anmeld

11. juli 2013

k&k&k&k

MissTas skriver:

Hej Alle i skønne piger.

Tak fordi i læste med

Tusind kram og tanker! Sender positive tanker til lægerne så de har et godt svar til dig på fredag!

Anmeld

11. juli 2013

Baby2010/2013

PUHA, får helt en klump i halsen. Ville ikke gå uden at give dig et stort og varmt kram 

Jeg ønsker dig alt held og lykke!

Anmeld

11. juli 2013

SAL

Det gør mig ondt at læse Jeg ønsker dig det bedste og håber at du kommer ovenpå igen! Det skal du nok med den indstilling du har!

Anmeld

17. juli 2013

Miss Church

Kæmpe kram til dig og din familie  Håber det bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.