når man har brug for at fortælle noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

AnnaK89

Åh søde du

Får helt ondt i hjertet når jeg tænker på hvad du og din familie går igennem
Men jeg har også fået fornemmelsen af at du er en sej, fantastisk mor, som nok skal komme igennem det

Annastacia er så heldig at have en stærk mor som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

MissTas

simone_jacobsen skriver:

Og tak fordi du valgte at dele det med os, eller mig i hvertfald! Hold da op en historie du har fået opbygget dig på vanvittig kort tid, og hold nu kæft, undskyld sproget, en fighter du er..
På trods alle de negative og sørgelige ting du skriver i dit indlæg, blev jeg ramt af overskud, positivitet, glæde, lykke og helt og aldeles gåpåmod - waow!!!

Tænk at du trod det du har været igennem kan, igennem en skærm, udstråle alt det.

Jeg ønsker dig alt det bedste og er da slet ikke i tvivl om, at du nok skal klare dig - alene din indstilling kan bære dig igennem meget!

Jeg håber du vil dele din historie med os fremadrettet?!

Stort til dig! Og tak

tusind tak for tanken og de positive ord. Det varmer

Selvom det nogle gange er svært at holde modet oppe, så gør man det bare alligevel på en eller anden måde. Som sagt er min datter nok en stor del af at holde mig oppe Hun er alt værd.

Deler gerne fremadrettet, da jeg nok også har brug for en gang imellem at dele det..

Anmeld

10. juli 2013

MissTas

AnnaKJ skriver:

Åh søde du

Får helt ondt i hjertet når jeg tænker på hvad du og din familie går igennem
Men jeg har også fået fornemmelsen af at du er en sej, fantastisk mor, som nok skal komme igennem det

Annastacia er så heldig at have en stærk mor som dig

tusind tak søde..

det hele skal da også nok gå, det er jeg ikke i tvivl om ..

Annastacia holder mig hvert fald oppe.. ingen tvivl om det.. bare det at vågne til hendes latter og smil er det mest fantastiske i verden

Vil gøre ALT for hende, også komme gennem dette

Anmeld

10. juli 2013

AnnaK89

MissTas skriver:

tusind tak søde..

det hele skal da også nok gå, det er jeg ikke i tvivl om ..

Annastacia holder mig hvert fald oppe.. ingen tvivl om det.. bare det at vågne til hendes latter og smil er det mest fantastiske i verden

Vil gøre ALT for hende, også komme gennem dette

Og det gør du selvfølgelig også! Det er jeg ikke i tvivl om

Men hold os endelig opdateret! Så er jeg sikker på, at du også har en kæmpe støtte i alle de fantastiske kvinder herinde

Anmeld

10. juli 2013

MissTas

AnnaKJ skriver:

Og det gør du selvfølgelig også! Det er jeg ikke i tvivl om

Men hold os endelig opdateret! Så er jeg sikker på, at du også har en kæmpe støtte i alle de fantastiske kvinder herinde

Det er jeg også sikker på, så det vil jeg helt sikkert gøre 

Anmeld

10. juli 2013

esioul

MissTas skriver:

Hej Alle i skønne piger.

Jeg har længe tænkt at jeg ville skrive dagbog, omkring alt det sygdom der lige nu foregår for mit vedkommende, men har egentlig mere lyst til at dele det med nogen der læser det. Jeg vil intet med det, har bare brug for at få det hele skrevet ned og fortalt.

Jeg fik sidste år i august konstateret en alvorlig leversygdom, hvor jeg var ud og ind af sygehuset konstant og lægerne begyndte at snakke at ny lever kunne blive aktuelt. Dette er heldigvis ikke sket endnu, da de har kunne holde sygdommen under kontrol.

Jeg har så de sidste 7 måneder været ekstremt træt, haft kvalme, kastet op og bare været almen utilpas. Lægerne mente det havde relation til min lever og jeg har derfor de sidste 4-5 måneder fået foretaget utallige af undersøgelser, blodprøver og scanninger af min lever, men alt sammen uden nogen fund. Alt ser fint ud. Lægerne har været lidt på bar bund omkring, hvorfor jeg har det som jeg har..

Da jeg som 14 årig fik konstateret en slem modermærkekræft, så forlangte vi overfor lægerne nu, at jeg ville ha foretaget en scanning af hele kroppen, hvilket de accepterede. Fik foretaget en CT/PET-scanning. En scanning som kan påvise cancer i kroppen.

Jeg fik svar på den scanning sidste fredag, som påviste en knude i min nakke Jeg var knust.. men forløbet gik hurtigt. Mandag efter var jeg ude at snakke med plastikkirurgerne og torsdag morgen blev jeg opereret. Det er nu 6 dage siden jeg blev opereret, og jeg venter på vi skal til samtale med lægerne på fredag, for at få svar.

De har en stor mistanke om at det er en metastase til min tidligere modermærkekræft .. vi tror desværre ikke at svaret er godt, men vi håber selvfølgelig på det bedste. Ventetiden er bare ulidelig, det værste man nogensinde kan forestille sig..

Men jeg ved, at ligemeget hvad svaret er, så skal jeg nok klare det, jeg har ALT at kæmpe for, nemlig min dejlige datter på 16 mrd.

Viser det sig at være cancer, bliver jeg overflyttet til Århus og skal gennem behandlingsforløb dernede.

Ja, havde bare brug for at får det hele skrevet ned og dele det med jer..

Tak fordi i læste med

Din historie rører mig dybt.

Jeg er sikker på din gejst hjælper dig godt på vej - den gejst du får fra din lille prinsesse.

Jeg sender en masse positive tanker i jeres retning. Må alt gå dig godt

Jeg er sikker på solen skinner på dig i disse dage

Anmeld

10. juli 2013

Juliekp

MissTas skriver:

ja, det er ikke så lidt, men man lære at kæmpe og lære at blive stærk, at man kan modstå selv det værste.

Når jeg kigger på min datter hver dag, så er man ikke i tvivl om nogle ting. Så er man sikker på man klare det..

Sejt og stor respekt til dig for at holde hovedet koldt og være så positiv! Men du har helt ret, ens børn er vitterlig det man ånder for 

Du skal nok klare den, især med den indstilling!

Anmeld

10. juli 2013

Lotus86

Puha.. Det gør virkelig ondt at læse

Jeg ønsker alt det bedste for dig, og er da også helt sikker på, at du lige meget hvad, nok skal klare det

Anmeld

10. juli 2013

bøllen

MissTas skriver:

Hej Alle i skønne piger.

Jeg har længe tænkt at jeg ville skrive dagbog, omkring alt det sygdom der lige nu foregår for mit vedkommende, men har egentlig mere lyst til at dele det med nogen der læser det. Jeg vil intet med det, har bare brug for at få det hele skrevet ned og fortalt.

Jeg fik sidste år i august konstateret en alvorlig leversygdom, hvor jeg var ud og ind af sygehuset konstant og lægerne begyndte at snakke at ny lever kunne blive aktuelt. Dette er heldigvis ikke sket endnu, da de har kunne holde sygdommen under kontrol.

Jeg har så de sidste 7 måneder været ekstremt træt, haft kvalme, kastet op og bare været almen utilpas. Lægerne mente det havde relation til min lever og jeg har derfor de sidste 4-5 måneder fået foretaget utallige af undersøgelser, blodprøver og scanninger af min lever, men alt sammen uden nogen fund. Alt ser fint ud. Lægerne har været lidt på bar bund omkring, hvorfor jeg har det som jeg har..

Da jeg som 14 årig fik konstateret en slem modermærkekræft, så forlangte vi overfor lægerne nu, at jeg ville ha foretaget en scanning af hele kroppen, hvilket de accepterede. Fik foretaget en CT/PET-scanning. En scanning som kan påvise cancer i kroppen.

Jeg fik svar på den scanning sidste fredag, som påviste en knude i min nakke Jeg var knust.. men forløbet gik hurtigt. Mandag efter var jeg ude at snakke med plastikkirurgerne og torsdag morgen blev jeg opereret. Det er nu 6 dage siden jeg blev opereret, og jeg venter på vi skal til samtale med lægerne på fredag, for at få svar.

De har en stor mistanke om at det er en metastase til min tidligere modermærkekræft .. vi tror desværre ikke at svaret er godt, men vi håber selvfølgelig på det bedste. Ventetiden er bare ulidelig, det værste man nogensinde kan forestille sig..

Men jeg ved, at ligemeget hvad svaret er, så skal jeg nok klare det, jeg har ALT at kæmpe for, nemlig min dejlige datter på 16 mrd.

Viser det sig at være cancer, bliver jeg overflyttet til Århus og skal gennem behandlingsforløb dernede.

Ja, havde bare brug for at får det hele skrevet ned og dele det med jer..

Tak fordi i læste med

Du virker til at være en fighter . Sikke en omgang du har været igennem og så lyder du så positiv. Ønsker dig alt det bedste . 

Anmeld

10. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.