Hjælp til billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

Dot D

Jeg ville sætte det i en ramme i en af farverne, du har brugt...

Du kunne jo også lave lidt stjerner i perler og sætte ovre i højre side i de lidt større bare pletter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Karla

Dot D skriver:

Jeg ville sætte det i en ramme i en af farverne, du har brugt...

Du kunne jo også lave lidt stjerner i perler og sætte ovre i højre side i de lidt større bare pletter

Tak for dit bud
Vil se, hvad jeg kan få fat i af ramme i den størrelse.
Ja, stjerner ville være en god idé

Anmeld

10. juli 2013

Loa

Ej hvor er det mega fedt!! Kanon stort arbejde

Tror egentlig jeg ville se det mod en hvid væg først før jeg ville kunne sige om det blev for "bart", men min tanke er umiddelbart nej. Tror det vil se meget fedt ud at det lidt længere fra ser ud som om det er direkte på væggen.

Men tror dog også det vil være pænt med en smal ramme rundt om

Ser vi hvad det ender med?

Anmeld

10. juli 2013

esioul

Karla skriver:

Jeg har lige færdiggjort dette billede til lillepigens værelse. Hold nu op et projekt! først skulle der laves og stryges ca. 325 bogstaver. Så skulle de så limes på lærredet. Ville egentlig først have sat den direkte på væggen, men så ville de ikke være så lette lige at flytte rundt på, så det blev på et lærred.
Men nu er jeg kommet lidt i tvivl om, det er for bart. Det skal hænge på en hvid væg ovenover hendes tremmeseng. Sengen er også hvid. Der kommer en sengerand i, som er pink og lilla (samme farve som bogstaverne).
Men hvad så med baggrunden på det lærred? Bliver det for kedeligt, når det bare er hvidt? Skal jeg male det i en farve? Eller har I andre forslag?

Jeg tror jeg ville lave stjerner og hjerter der matcher der hvor det er bart

Anmeld

10. juli 2013

Karla

Loa skriver:

Ej hvor er det mega fedt!! Kanon stort arbejde

Tror egentlig jeg ville se det mod en hvid væg først før jeg ville kunne sige om det blev for "bart", men min tanke er umiddelbart nej. Tror det vil se meget fedt ud at det lidt længere fra ser ud som om det er direkte på væggen.

Men tror dog også det vil være pænt med en smal ramme rundt om

Ser vi hvad det ender med?

Tak

Ja, jeg må nok lige prøve at sætte det op, inden jeg gør mere ved det

Jo, skal nok vise når det engang bliver færdigt, men der går nok lige nogle måneder - skal først have indrettet prinsessens værelse, før jeg kan hænge det op

Anmeld

10. juli 2013

Karla

esioul skriver:

Jeg tror jeg ville lave stjerner og hjerter der matcher der hvor det er bart

Det tror jeg jeg prøver

Anmeld

10. juli 2013

HeidiKorsgaard

hvad med masking tape på siderne af lærredet i en farve der matcher eller slet ikke matcher ?

Anmeld

10. juli 2013

Karla

HeidiKorsgaard skriver:

hvad med masking tape på siderne af lærredet i en farve der matcher eller slet ikke matcher ?

Det kunne også være en mulighed må jeg prøve at se om jeg kan finde

Anmeld

10. juli 2013

HeidiKorsgaard

prøv søstrene grene og tigeren

Anmeld

10. juli 2013

banana3

Karla skriver:

Jeg har lige færdiggjort dette billede til lillepigens værelse. Hold nu op et projekt! først skulle der laves og stryges ca. 325 bogstaver. Så skulle de så limes på lærredet. Ville egentlig først have sat den direkte på væggen, men så ville de ikke være så lette lige at flytte rundt på, så det blev på et lærred.
Men nu er jeg kommet lidt i tvivl om, det er for bart. Det skal hænge på en hvid væg ovenover hendes tremmeseng. Sengen er også hvid. Der kommer en sengerand i, som er pink og lilla (samme farve som bogstaverne).
Men hvad så med baggrunden på det lærred? Bliver det for kedeligt, når det bare er hvidt? Skal jeg male det i en farve? Eller har I andre forslag?

HVOR ER DET BARE GENIALT!!!! Hvor er det bare flot.. Jeg er helt vild med det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.