Jeg kender godt nok ikke de specifikke regler omkring børnebidrag, men hvad jeg lige kan læse mig til på statsforvaltningens hjemmeside, skulle bidragets størrelse ikke have noget af gøre med din/din husstands indtægt, kun din datters fars indtægt og om han evt. har andre børn at forsørge.. Så jeg ville tro at han enten skal betale eller også betaler udbetaling danmark for ham og så skal han betale tilbage når han igen har penge nok.. 
Med hensyn til at han nu stiller en masse krav til ændring i jeres samværsordning, så tror jeg han står skidt stillet, hvis du fremlægger de ting på mødet, som du fortæller om her..
Det lyder for mig at se, som om han gør der her mere for at skabe splid end fordi han faktisk gerne vil have mere samvær med hans datter og det sys jeg da er rigtig ærgerligt.. 
Desuden tror jeg aldrig det ville komme på tale at han skulle have jeres datter hver weekend, hvornår skulle du så i givet fald have ordentlig kvalitetstid med hende?
Det ville højest kunne blive til en overnatning eller to i den uge hvor han ikke har datteren på weekend, så altså på hverdage.. Det andet er jo absurd og slet ikke i jeres datters bedste interesse.. 
Jeg håber mødet går godt og at I kan finde en løsning på jeres problemer, det er da rigtig synd for jeres datter, at der skal være så meget splid.. 

Anmeld