Min datters far har lige ringet i dag, og Sagt at han ikke kan betale børnepenge mere, da han ikke har råd + han Har læst at man ikke skal betale børnepenge når bopælsforældren bor sammen med en der tjener mere end en hvis beløb ( han får 26.000 før skat, jeg er på su og min kæreste tjener mellem 30-45.000 før skat) + Han vil have hende Hver weekend i stedet for hveranden - som han selv har valgt da han ikke mente han havde tid de dage han selv havde valgt...
vi skal til børnesagkyndig samtale her i næste månede da jeg har søgt om det, da jeg føler han bliver ved med at arbejde modsat af mig, og gøre det stik modsatte af hva jeg fortæller ham, f.eks får hun ikke medicin ude ved ham - da det er pjat, men hun må gerne få hostesaft istedet for sin astma medicin... og hun lever af hvidt brød og slik og sodavand derude, på trods af lægen har skrevet en fin seddel hvor der står han ikk skal give hende det, da vi er i gang med at undersøge hvorfor hun har så ondt i hendes mave..
Og jeg har prøvet og prøvet at få ham til at tage hende de ferie han skulle, men der har han ikke tid - vi måtte aflyse en tur til spanien sidste år fordi han bare skulle have hende i den uge vi skulle af sted i, og så i de næste 2 uger derefter, men efter 6 dage ringede han og sagde at jeg skulle komme og hente hende li nu, for han gad ikke have hende der mere, og da han skulle have hende i vinterferien der kom han slet ikke og hentede hende, og gav ikke lyd for dagen efter, hvor han fortalte han ikke kunne alligevel..
men hvis det kommer videre end bare til børnesagkyndig samtale, kan han så få hans ønsker opfyldt ?
Anmeld