Enirt skriver:
Hej piger jeg har lige et lille dilemma, som jeg gerne vil høre jeres råd om.
Min far var så sød at samle Magnus' store seng i går. Det skal lige siges at han 2 gange har måtte i Bauhaus fordi jeg manglede nogle skruer og havde målt forkert.
Sagen er nu den at jeg synes den er for stor til værelset og også lidt til Magnus, men mest at bunden er så langt nede at det er meget hårdt at løfte ham op og i så mange gange. Det er en seng vi har fået af min kusine. Men går og tænker på at jeg vil have en anden. Er det tarveligt?
Den anden jeg tænker på er den her http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00118815/
Ved så ikke om jeg skal gemme den vi har nu til senere eller om jeg skal sælge den og bruge pengene på den nye?
Hvad ville i gøre?
Vi havde også en juniorseng til vores datter fra starten af, men har været vildt glade for den
vi havde bunden hævet (ka i måske også gøre smart hvis ikk den kan det af sig selv)
og så har vi en tyk sengerand i 
og da hun var helt spæd lå hun på tværs med en stor stor ammepude udenom
Men jeg tror jeg ville prøve at hæve bunden og gøre sengepladsen mindre med sengerand/vattæppe/lign. hvis ikke det hjalp på at jeg var træt af den ville jeg også skifte den ud 
det vi er glade for nu er at hun er glad for hendes seng og at der går maaange år før vi bliver nødt til at bakse ud og flytte rundt for at få plads til en større 
Anmeld