Øv - troede vejret ville holde !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

BellaCiinea

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Åhh hvor lækkert ;-). ! dejligt sted her i midt og vestjylland, bor ikke så langt derfra ;-) 

Jeps

Arh der kan man bare se hihi..

Kommer selv fra Silkeborg, så der er heldigvis ikk så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

Guldet

MiichellaMalou skriver:

Jeg krydser for vejret ændre sig har man jo oplevet mange gange at det ændre sig fra dag til dag

Hey den optimist bølge hopper jeg med på - og satser på en masse 

Anmeld

10. juli 2013

Bshizzle

Ej..!! Vejret må godt være ekstra godt i næste uge!! 

Vi har kun denne fælles ferie med ungerne, så den står på Sommerhus i Jylland og i Legoland (efter min store drengs brændende ønske!) og nok til Herning i et stort legeland. 

Hep Hep.. .. BLIV GODT VEJR! 

Anmeld

10. juli 2013

Benjamins'mor

Ej hvor surt! Hvor i landet befinder du dig ?

Bjerringbro i Midtjylland. Ligger tæt ved Randers, Viborg og Silkeborg.

Det er mega træls, når man er 27 uger henne og der er en sauna i sove værelset, SÅ koger man!

Anmeld

10. juli 2013

Nessie

Vi skal godt nok ikke på camping, men skal holde fødselsdag i haven næste lørdag, så jeg er helt sikker på at det bliver en uge med godt vejr 

Anmeld

10. juli 2013

Ayasmor

Øv hvor er det bare typisk! Hørte lige at vejret skifter igen i uge 29, med regn og lav temperatur. ! Øv hvor er det bare typisk når vi skal på camping  .. Andre der os skal på camping ?

Ejjj altså.. Hvad er nu det for noget fis. Vi tager i campingvognen på fredag og skal hjem derfra igen onsdag i uge 29 Havde da lige set frem til godt vejr, som de havde lovet Nå jamen, så kender vi jo den danske sommer

Anmeld

10. juli 2013

DianaRJS

Øv hvor er det bare typisk! Hørte lige at vejret skifter igen i uge 29, med regn og lav temperatur. ! Øv hvor er det bare typisk når vi skal på camping  .. Andre der os skal på camping ?

vi har hele uge 29 hjemme, dog skal vi på ferie i uge 30 og til Egypten i uge 31.... så bare der er godt vejr i uge 30 er jeg glad ej ville da være rart at kunne komme ud i næste uge også uden at skulle i alt regntøjet....!

Anmeld

10. juli 2013

Mettefpigen

Hmm når jeg har kigget stå det til at blive fint vejr :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.