Øv - troede vejret ville holde !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
17 svar
3 synes godt om
10. juli 2013

Guldet

Øv hvor er det bare typisk! Hørte lige at vejret skifter igen i uge 29, med regn og lav temperatur. ! Øv hvor er det bare typisk når vi skal på camping  .. Andre der os skal på camping ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

BellaCiinea

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Øv hvor er det bare typisk! Hørte lige at vejret skifter igen i uge 29, med regn og lav temperatur. ! Øv hvor er det bare typisk når vi skal på camping  .. Andre der os skal på camping ?

Vi tager i sommerhus i en uge fra på lørdag :/

Anmeld

10. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Håber det når og ændre sig, og vi får godt vejr alligevel. Men så typisk når man går på ferie

Anmeld

10. juli 2013

Guldet

IsabellaCiinea skriver:

Vi tager i sommerhus i en uge fra på lørdag :/

Ihh hvor lækkert, hvorhenne i landet? Vi tager til ebeltoft og skal ligge i telt, så lidt surt hvis det regner!

Anmeld

10. juli 2013

Guldet

MiichellaMalou skriver:

Håber det når og ændre sig, og vi får godt vejr alligevel. Men så typisk når man går på ferie

Ja lad os håbe det ændre sig, kan det jo nok heldigvis! Men ja så typisk! 

Anmeld

10. juli 2013

BellaCiinea

Ihh hvor lækkert, hvorhenne i landet? Vi tager til ebeltoft og skal ligge i telt, så lidt surt hvis det regner!

Jah det er lækkert, min mor betaler alt for min kæreste og jeg

Ehm Toftum Bjerge mener jeg det hedder.. oppe ved Limfjorden, omkring Struer og Humlum osv...

Ih det lyder ellers også skønt, hvis bare det ikk regner ja

Anmeld

10. juli 2013

Benjamins'mor

Her er det overskyet pt og blæser helt vildt, træls efter sådan en god dag med skønt vejr. Det blæser så meget at vi ikke kan have soveværelse vinduet åbent uden det blæser i hele tiden. Og det er surt når her er en sauna.

Anmeld

10. juli 2013

Guldet

IsabellaCiinea skriver:

Jah det er lækkert, min mor betaler alt for min kæreste og jeg

Ehm Toftum Bjerge mener jeg det hedder.. oppe ved Limfjorden, omkring Struer og Humlum osv...

Ih det lyder ellers også skønt, hvis bare det ikk regner ja

Åhh hvor lækkert ;-). ! dejligt sted her i midt og vestjylland, bor ikke så langt derfra ;-) 

Anmeld

10. juli 2013

Guldet

Benjamins'mor skriver:

Her er det overskyet pt og blæser helt vildt, træls efter sådan en god dag med skønt vejr. Det blæser så meget at vi ikke kan have soveværelse vinduet åbent uden det blæser i hele tiden. Og det er surt når her er en sauna.

Ej hvor surt! Hvor i landet befinder du dig ?

Anmeld

10. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Ja lad os håbe det ændre sig, kan det jo nok heldigvis! Men ja så typisk! 

Jeg krydser for vejret ændre sig har man jo oplevet mange gange at det ændre sig fra dag til dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.