jyderup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Hyacinth

AMM00 skriver:

Tak for svar jeg er noget normalt fra jylland, og flytteede sammen.med manden men.hundested er ikk noget fir mig sa leder.efter en ikke kedelig by

Hvad med noget forstad til Kbh så? Der er jo flere byer på Vestegnen og så er der lidt nord for Kbh som f.eks. Herlev, Ballerup osv? Er det eje, andel eller leje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

AMM00

Hyacinth skriver:

Hvad med noget forstad til Kbh så? Der er jo flere byer på Vestegnen og så er der lidt nord for Kbh som f.eks. Herlev, Ballerup osv? Er det eje, andel eller leje?

Ja der har jeg også tænkt men synes det såå dyrt jeg vio getne have en ³ v. Eller 4 v.. synes det så træls det kommer over 7000 I husleje om maneden.. jeg har skrevet os op og prøver at finde på nettet.. men jeg må jagte videre efter en lejlighed

Anmeld

10. juli 2013

Hyacinth

AMM00 skriver:

Ja der har jeg også tænkt men synes det såå dyrt jeg vio getne have en ³ v. Eller 4 v.. synes det så træls det kommer over 7000 I husleje om maneden.. jeg har skrevet os op og prøver at finde på nettet.. men jeg må jagte videre efter en lejlighed

Ja, det er enormt svært at finde en bolig - især billige lejeboliger nær Kbh. Hvis en af jer arbejder arbejder eller studerer i Københavns kommune, kommer I foran i køen via boligbasen. Jeg ved der er noget der hedder boligbutikken, som varetager disse lejeboliger med fortrinsret og ellers er der et boligselskab som AAB, der har rigtig mange boliger i Kbh og hvor samme kriterier gælder. Men I kan jo se på det

Anmeld

10. juli 2013

AMM00

Hyacinth skriver:

Ja, det er enormt svært at finde en bolig - især billige lejeboliger nær Kbh. Hvis en af jer arbejder arbejder eller studerer i Københavns kommune, kommer I foran i køen via boligbasen. Jeg ved der er noget der hedder boligbutikken, som varetager disse lejeboliger med fortrinsret og ellers er der et boligselskab som AAB, der har rigtig mange boliger i Kbh og hvor samme kriterier gælder. Men I kan jo se på det

Ja det er det.. men vi prøver at kigge på det.. tak for svar

Anmeld

10. juli 2013

Hyacinth

AMM00 skriver:

Ja det er det.. men vi prøver at kigge på det.. tak for svar

Så lidt da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.