jyderup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
14 svar
1 synes godt om
9. juli 2013

AMM00

hej alle.. er der nogle der kan fortalle hvor jyderup prasic ligger? altsa tat pa hvor ;°

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

EnGodMor

AMM00 skriver:

hej alle.. er der nogle der kan fortalle hvor jyderup prasic ligger? altsa tat pa hvor ;°

Kommer du fra motorvejen af eller fra Kalundborg af?

Anmeld

9. juli 2013

AMM00

jeg bor i hundested og leder efter lejligheder saa fandt jeg nogle i jyderup.. er det taat pa roskilde

Anmeld

9. juli 2013

EnGodMor

AMM00 skriver:

jeg bor i hundested og leder efter lejligheder saa fandt jeg nogle i jyderup.. er det taat pa roskilde

Jyderup ligger lige op og ned af motortrafikvejen, som er strækningen til motorvejen. Så ja Roskilde ligger få ikke så langt derfra. Prøver og tag krak og se hvad den siger med tiden fra Jyderup til Roskilde. Vil skyde på 20 30 mminutter hvis du kører i bil

Anmeld

9. juli 2013

AMM00

engodmor skriver:

Jyderup ligger lige op og ned af motortrafikvejen, som er strækningen til motorvejen. Så ja Roskilde ligger få ikke så langt derfra. Prøver og tag krak og se hvad den siger med tiden fra Jyderup til Roskilde. Vil skyde på 20 30 mminutter hvis du kører i bil

naar okay mange tak for svaret

Anmeld

9. juli 2013

Hyacinth

AMM00 skriver:

Det ligger lige imellem Holbæk og Kalundborg. Mørkøv er naboby. Har boet i Jyderup = kedeligt, men det er jo et temperamentspørgsmål og jeg er Kbh'er med stort k, så det var svært at bo der i den periode. Roskilde er ikke sååå tæt på igen. Det er netop Kalundborg og Holbæk af de lidt større byer

Anmeld

9. juli 2013

EnGodMor

AMM00 skriver:

Anmeld

9. juli 2013

Morgensol

Jyderup ligger så ikke tæt på Roskilde.. Det tager ca en halv time fra Holbæk til Roskilde og det tager vel 15-20 min fra Holbæk til jyderup. I tog tager det normalt ca 1 time men i øjeblikket er der sporarbejde så der tager det ca 2..

desuden er der ikke motorvtimelærers Holbæk og jyderup.. Kun motortrafikvej..

Anmeld

9. juli 2013

AMM00

Hyacinth skriver:

Det ligger lige imellem Holbæk og Kalundborg. Mørkøv er naboby. Har boet i Jyderup = kedeligt, men det er jo et temperamentspørgsmål og jeg er Kbh'er med stort k, så det var svært at bo der i den periode. Roskilde er ikke sååå tæt på igen. Det er netop Kalundborg og Holbæk af de lidt større byer

Tak for svar jeg er noget normalt fra jylland, og flytteede sammen.med manden men.hundested er ikk noget fir mig sa leder.efter en ikke kedelig by

Anmeld

9. juli 2013

AMM00

Bertemor skriver:

Jyderup ligger så ikke tæt på Roskilde.. Det tager ca en halv time fra Holbæk til Roskilde og det tager vel 15-20 min fra Holbæk til jyderup. I tog tager det normalt ca 1 time men i øjeblikket er der sporarbejde så der tager det ca 2..

desuden er der ikke motorvtimelærers Holbæk og jyderup.. Kun motortrafikvej..

Tak forvsvar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.