Har brug for gode råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Misscbn

Frk-S skriver:

Tak for dit svar, jeg tror at jeg vil blive bedre til at lade hende lege selv så, selvom jeg bliver lidt trist, for vil ikke ha hun føler sig svigtet eller noget, men det skal jeg nok lige lære.  

jeg tror jeg køber en 86 til hende og ser om ikke den kan bruges, ellers må jeg jo købe en ny  

Det gør hun bestemt ikke det er en del af deres selvstændigheds fase, vær glad for at hun gerne vil lege lidt selv.. det er hårdt men børn som ikke kan finde ud af at aktivere sig selv og som hænger i skørterne konstant så du ikke kan fx lave mad mens hun lige leger m.m.

Min søn har ihvertfald altid været god til at lege selv og aktivere sig selv og nu kan han fx finde på at sætte sig ind og kigge i en bog eller lege med alt muligt og når jeg så sætter mig kan han sige nej eller vælge at jeg godt må være med han er knap 21 mdr nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

EnSødMor

Månsson skriver:

Så gi hende 2skiver

Anmeld

9. juli 2013

EnSødMor

blankholm skriver:

Det gør hun bestemt ikke det er en del af deres selvstændigheds fase, vær glad for at hun gerne vil lege lidt selv.. det er hårdt men børn som ikke kan finde ud af at aktivere sig selv og som hænger i skørterne konstant så du ikke kan fx lave mad mens hun lige leger m.m.

Min søn har ihvertfald altid været god til at lege selv og aktivere sig selv og nu kan han fx finde på at sætte sig ind og kigge i en bog eller lege med alt muligt og når jeg så sætter mig kan han sige nej eller vælge at jeg godt må være med han er knap 21 mdr nu

Hvor skønt....  

ja vil da helst ikke have at hun ender med at hun ikke kan lege selv, så må hellere være glad for det istedet....

Taaaaak!! ;-)) 

Anmeld

9. juli 2013

Fenja09

Mange tak for dine svar.  

hun bruger 74-80, i tøj nu... ;-) 

Har ikke prøvet med frugt, men må prøve imorgen, ja det er en kamp, for vi prøver den ene ting efter den anden og vil så nødigt ha hun sulter. 

dejligt at høre hun er normal i størrelsen, kender bare kun folk med rundkindet børn "ikke ondt ment" og så er min pige bare en lille en  

okay, så kan jeg sagtens slå benene op imens.... Dejligt... Plejer bare at snakke til hende hele tiden, men hun går nærmest væk fra mig og vender hovedet væk, så tænkte at hun nok havde fået nok af mig... Hehe... 

Hvad vejede din datter da hun blev født?

Hun sulter ikke - hun spiser når hun er sulten og ellers så giv hende noget du ved hun rigtig gerne vil have. Det skader ikke at hun lever af brød til morgenmad i en periode. Min datter levede også af leverpostejsmadder et stykke tid fordi hun ikke ville have andet og elskede det. Det tager de ikke skade af. Gør det du ved er bedst for din datter.

Det er faktisk en rigtig vigtigt del at man lære / at de lære at lege selvstændigt, så det skal du i hvert fald bare lade hende gøre med glæde

Anmeld

9. juli 2013

EnSødMor

Fenja09 skriver:

Hvad vejede din datter da hun blev født?

Hun sulter ikke - hun spiser når hun er sulten og ellers så giv hende noget du ved hun rigtig gerne vil have. Det skader ikke at hun lever af brød til morgenmad i en periode. Min datter levede også af leverpostejsmadder et stykke tid fordi hun ikke ville have andet og elskede det. Det tager de ikke skade af. Gør det du ved er bedst for din datter.

Det er faktisk en rigtig vigtigt del at man lære / at de lære at lege selvstændigt, så det skal du i hvert fald bare lade hende gøre med glæde

Okay ... Jeg vil lade hende spise hvad hun vil og hvor meget.  

Hun vejede 3420g, så hun var ikke lille. ;-)) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.