Frk-S skriver:
Godaften.... Undskylder på forhånd alle mine spørgsmål, men håber inderligt der sidder nogle derude med nogle svar eller gode råd.. 
1. Min datter er 1 år og 2 måneder til december, hvad str skal hun så bruge i flyverdragt??
2. Min datter vil ikke rigtigt spise sin morgenmad mere, vi veksler mellem øllebrød, grød, havregrød, men hun gider det ikke rigtigt mere? Men ser hun vi spiser f.eks franskbrød så vil hun gerne have det, men det kan hun jo ikke leve af?
Hvad kan hun ellers få?
3. Min datter er 9 måneder, hun vejer 8,8 er det for lidt? - Ser den ene søde *buttede* Rundkindet baby efter den anden og min datter er bare IKKE sådan, er det helt galt?
4. Min datter er meget aktiv, hun kravler meget rundt og går rundt om ting mens hun holder ved dem, jeg leger med hende hver dag, men nogen gange virker hun som om hun bare gerne vil lege selv? - Men føler bare jeg svigter hende? - Skal jeg bare lade hende lege selv? 

Tak dejlige kvinder derude! 

Hvis hun er lille i størrelse så ville jeg nok købe str 1 år i flyverdragt, selvom hun er 1 år og 2 måneder til jul. Hvad str bruger hun nu i tøj? 68/74?
Har du prøvet at putte frugt på hendes grød, f.eks moset banan, frugtmos eller andet frugt hun kan spise? Min datter har aldrig rigtig ville spise havregrød eller andet grød efter hun lærte at spise alm. mad. Så vi kæmper stadig om morgenen med hvad hun skal have - og de fleste gange vil hun slet ikke spise før 1 time eller 2 efter hun er vågnet.
Mht. om hun er "normal" i vægt, så vil jeg da sige ja, så længe hun trives og er sund og rask. Min datter har aldrig været en buttet pige, men meget slank og det er hun stadig. Hun fejler intet. Hun er 22 måneder og vejer 12 kg og 88 cm. Selvom hun er 2 og 4 mdr til jul, så køber jeg flyverdragt i str 2 år/92. Men vær lige opmærksom på mærke, fordi eks. Reima er ekstremt sort i str.
Og nej, du svigter hende bestemt ikke! Jeg synes hun skal have lov at lege selv, hvis hun gerne vil det. Desuden vil du selv være glad for det senere. Mange børn er helt afhængig af at blive underholdt 24/7 - f.eks min egen datter. Lige indtil hun startede i dp så ændrede det sig. Men du kan med god samvittighed slå benene op mens hun leger på gulvet 
/Fenja