nej det måtte bare ikke ske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Fuglemor

Åh det er hvad der sker. Vores er faldet ned fire steder fra fordi jeg lige troede den gik. Og hun fejler ikke noget den dag i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

B&J

Anonym skriver:

ja det var en god ide til næste gang... alene i sengen får han i hvert fald ikke lov til mere! tak

niks men fejlen kender vi alle

Anmeld

9. juli 2013

Muffinmus

Nix, mine børn har taget både seng, sofa og dørkarm OG puslebord...bare et sekunds opmærksomhed der eer væk og vips, så er skaden sket.

Anmeld

9. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Havde lagt den lille (8 mdr) på vores dobbelseng, med en masse puder rundt om ham, og så ville jeg lige skifte sengetøj på hans seng som er ved siden af. Og buM! så trillede han ned på gulvet....!!! han græder i 10 sekunder, hvorefter jeg giver ham hans elskede vanddunk, og så stopper han. Det er ti minutter siden, og han har både grinet og leget normalt. Kan der være sket noget alligevel ??? ej hvor jeg hader mig selv lige nu ... !!! Har ikke brug for at blive dolket ned herinde.. har det så dårlig over det i forvejen Bare lidt hjælp...

Det sker! Læs "far på færde" og læs hvordan det sker i normale hjem.

Anmeld

9. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror, at de fleste har prøvet, at ens barn er faldet ned af sofaen, sengen, faldet og slået sig. Ja, dit barn blev forskrækket, men større er skaden ikke  Så væk med din dårlige samvittighed

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

har det meget bedre nu efter at have læst alle jeres svar... det er dejligt at ha jer, da jeg ikke rigtig har andre veninder som er mødre endnu.

Anmeld

10. juli 2013

MorDk

Hvis folk skulle begynde at dolke dig herinde pga. dette lille uheld ja så ved jeg snart ikke... Så rolig. Jeg kan godt forstå at du bliver ked af det og forskrækket og at du føler en "dårlig samvittighed" Men det er altså hvad der sker. Og tro mig der vil ske MANGE ting endnu som man føler skyld over... Men sådan er det at være forældre. Børn kan klarer mere end man lige tror. De er jo så "bløde". Kram til dig...

Anmeld

10. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Havde lagt den lille (8 mdr) på vores dobbelseng, med en masse puder rundt om ham, og så ville jeg lige skifte sengetøj på hans seng som er ved siden af. Og buM! så trillede han ned på gulvet....!!! han græder i 10 sekunder, hvorefter jeg giver ham hans elskede vanddunk, og så stopper han. Det er ti minutter siden, og han har både grinet og leget normalt. Kan der være sket noget alligevel ??? ej hvor jeg hader mig selv lige nu ... !!! Har ikke brug for at blive dolket ned herinde.. har det så dårlig over det i forvejen Bare lidt hjælp...

det sker desværre at de små får knubs. mødte en gang en ved vagtlægen hvis datter havde rullet ned fra puslebordet og slået hovedet på toilettet. vagtlægen sagde den lille skulle tjekkes men kun fordi øret var hævet så tror bestemt ikke du skal være bekymret. de kan tåle en del de små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.