nej det måtte bare ikke ske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
17 svar
7 synes godt om
9. juli 2013

Anonym trådstarter

Havde lagt den lille (8 mdr) på vores dobbelseng, med en masse puder rundt om ham, og så ville jeg lige skifte sengetøj på hans seng som er ved siden af. Og buM! så trillede han ned på gulvet....!!! han græder i 10 sekunder, hvorefter jeg giver ham hans elskede vanddunk, og så stopper han. Det er ti minutter siden, og han har både grinet og leget normalt. Kan der være sket noget alligevel ??? ej hvor jeg hader mig selv lige nu ... !!! Har ikke brug for at blive dolket ned herinde.. har det så dårlig over det i forvejen Bare lidt hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

B&J

det er hvad der sker det der, og barnet græder fordi det blev lidt forskrækket og ved du hvad næste gang ligger du dit barn på gulvet på en dyne

ingen ting er sket og ja man får møg dårlig samvittighed

men du er en super mor alligevel

Anmeld

9. juli 2013

Koen.

Anonym skriver:

Havde lagt den lille (8 mdr) på vores dobbelseng, med en masse puder rundt om ham, og så ville jeg lige skifte sengetøj på hans seng som er ved siden af. Og buM! så trillede han ned på gulvet....!!! han græder i 10 sekunder, hvorefter jeg giver ham hans elskede vanddunk, og så stopper han. Det er ti minutter siden, og han har både grinet og leget normalt. Kan der være sket noget alligevel ??? ej hvor jeg hader mig selv lige nu ... !!! Har ikke brug for at blive dolket ned herinde.. har det så dårlig over det i forvejen Bare lidt hjælp...

Søde du først en kram det er altså bare hvad der sker! Her er de begge røget ned af hhv seng, sofa og puslebord. Uheld sker og uanset hvor godt man passer på, så går det nogen gange galt!

Det at han skreg med det samme er et godt tegn fik vi af vide, men hold da lidt øje med ham i aften og så er j2g sikker på i får en bedre da i morgen

Anmeld

9. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Altså dunk nu ikke dig selv i hovedet - sket er sket og sådan er det! Så længe han er som han plejer ville jeg ikke bekymre mig

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er hvad der sker det der, og barnet græder fordi det blev lidt forskrækket og ved du hvad næste gang ligger du dit barn på gulvet på en dyne

ingen ting er sket og ja man får møg dårlig samvittighed

men du er en super mor alligevel

ja det var en god ide til næste gang... alene i sengen får han i hvert fald ikke lov til mere! tak

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Søde du først en kram det er altså bare hvad der sker! Her er de begge røget ned af hhv seng, sofa og puslebord. Uheld sker og uanset hvor godt man passer på, så går det nogen gange galt!

Det at han skreg med det samme er et godt tegn fik vi af vide, men hold da lidt øje med ham i aften og så er j2g sikker på i får en bedre da i morgen

er "glad" for at høre at jeg ikke er den eneste... man føler sig virkelig som den værste person i verden! 

Godt at høre at det er et godt tegn at han græd...

tak

Anmeld

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Altså dunk nu ikke dig selv i hovedet - sket er sket og sådan er det! Så længe han er som han plejer ville jeg ikke bekymre mig

godt at høre

Anmeld

9. juli 2013

Koen.

Anonym skriver:

er "glad" for at høre at jeg ikke er den eneste... man føler sig virkelig som den værste person i verden! 

Godt at høre at det er et godt tegn at han græd...

tak

Kan så tydelig huske følelsen! Man føler sig så rådden i øjeblikket, men det er man ikke, man er bare et menneske

Anmeld

9. juli 2013

Gittemor09

hvor kan jeg godt følge dig... min søn er selv 8 mdr. og her for 14 dage siden skete nøjagtig det samme... jeg havde "isoleret" ham med dyner, tæpper og alverden... og alligevel kunne han lige rulle hen over det og ned på gulvet...

jeg var ulykkelig, og blev så sur og indebrændt på mig selv... men fik hurtig vendt den om til og sige til mig selv at det sker.. ligemeget hvor meget man passer på... børn får knubs desværre....

men de klarer det alligevel vagtlægen sagde til mig at så længe han græd med det samme, og kunne lege og pludre uden og blive "træt", og fjern, var det kun gode tegn...

et  skal du have ihvertfald

Anmeld

9. juli 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

op med modet

her er der også sket uheld, dog faktisk ikke med nr 2, for så har man ligesom lært lektien hihi

men min første knægt tog turen ned af sengen flere gange (fordi han sov imellem os de første 6 måneder) og der fandt han ud af også at kravle ned mod fodsengen og den vej ned og sofaen, såå ja æv bæv, men det sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.