Runa 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2013

dorthemus

Flodkilling skriver:

Hvor er hun sød. Og hvor er det dejligt at læse om at det hele nok skal gå, med sproget.
Hilsen en der selv skal have datteren til talepædagog og er lidt bekymrer

Mange tak skal du have ja det er ikke så sjovt men godt at der blir gjort noget inden de skal i skole.

Pøj pøj med din datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

dorthemus

B&J skriver:

hun er godt nok en super smuk pige med super meget livglæde og kærlighed

Tusinde tak for dine søde ord det er præcis sådan hun er; livsglad

Anmeld

10. juli 2013

dorthemus

Malunsesmutti skriver:

Hun ligner en skøn lille trunte som man bliver glad af at være sammen med 

Det er hun nemlig tusind tak

Anmeld

10. juli 2013

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Hold nu op hvor er hun bare blevet stor!!! 

Og sehaspens jeg altid hun har været.. 

Og sikke nogle øjne hun har.. 

Ja det går alt for hurtigt! nyd hvert et sekund du har med dine to når de kommer
Ved du hvad køn det er?

Tusind tak for dine søde ord

Anmeld

10. juli 2013

dorthemus

Loa skriver:

Isabellas stoppede heldigvis hurtigt da hun fik dræn i, nu har hun bare døjet meget med halsbetændelse og fik for nyligt fjernet polypperne i håb om det hjalp.
Kan da godt høre hun ikke er den skarpeste sproglig, men har faktisk ikke tænkt på om det kunne have noget med det at gøre... Er jo længe siden hun fik dræn i...

Børnehaven snakkede om at de muligvis ville have lidt talepædagog på hende efter sommerferien når hun starter der.... Ved godt det er for hendes egen skyld, men føler alligevel lidt det er et nederlag....

Det er ikke sikkert det er pga det...nogle børn taler bare senere

Er lidt nysgerrig; hvorfor synes du det er et nederlag? det kan jo være at Isabella har brugt sit krudt på det motoriske i stedet.

Tror jeg er farvet af at jeg er pædagog. I Runas tilfælde er det jo ikke fordi hun ikke sagde et ord. Hun har hele tiden snakket, hun sagde bare ordene forkert
Er så glad for at hun får hjælp...hellere nu hvor de endnu ikke er så bevidste end når de kommer i skole og måske blir drillet

Pøj pøj med det

Anmeld

10. juli 2013

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Ja det går alt for hurtigt! nyd hvert et sekund du har med dine to når de kommer
Ved du hvad køn det er?

Tusind tak for dine søde ord

Det kan du tro jeg kommer til.. 

Og nej ikke endnu.. Vi skal til køns/3D-4D scanning på lørdag.. Glæder mig vildt.. 

Anmeld

10. juli 2013

Loa

dorthemus skriver:

Det er ikke sikkert det er pga det...nogle børn taler bare senere

Er lidt nysgerrig; hvorfor synes du det er et nederlag? det kan jo være at Isabella har brugt sit krudt på det motoriske i stedet.

Tror jeg er farvet af at jeg er pædagog. I Runas tilfælde er det jo ikke fordi hun ikke sagde et ord. Hun har hele tiden snakket, hun sagde bare ordene forkert
Er så glad for at hun får hjælp...hellere nu hvor de endnu ikke er så bevidste end når de kommer i skole og måske blir drillet

Pøj pøj med det

Tror det er fordi hun har været så hurtig med alt andet, så jeg havde ikke forventet hun pludselig ville være bagud med noget.....

Hun siger en helt masse men har lidt svært ved at udtale ordene helt rigtigt....

Ja for pokker, bestemt hellere nu, men mon ikke når hun kun er tre år at der er rigelig tid til at få styr på det inden hun kommer i skole

Anmeld

10. juli 2013

dorthemus

Loa skriver:

Tror det er fordi hun har været så hurtig med alt andet, så jeg havde ikke forventet hun pludselig ville være bagud med noget.....

Hun siger en helt masse men har lidt svært ved at udtale ordene helt rigtigt....

Ja for pokker, bestemt hellere nu, men mon ikke når hun kun er tre år at der er rigelig tid til at få styr på det inden hun kommer i skole

Det er jeg sikker på

Anmeld

10. juli 2013

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Det kan du tro jeg kommer til.. 

Og nej ikke endnu.. Vi skal til køns/3D-4D scanning på lørdag.. Glæder mig vildt.. 

Øj spændende det vil jeg holde øje med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.