Runa 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2013

dorthemus

LinLin skriver:

Hvor er hun blevet stor!
Og godt der bliver taget hånd om hende i bhv

Jeg priser mig også lykkelig for, at hun går der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

dorthemus

TbCp skriver:

Hold da op! Er hun allerede 3 år! Hvor er det vildt!

hun ser helt fantastisk skøn ud! 

Ja tiden suser afsted Tusind tak Hun er også det bedste i mit liv!

Anmeld

8. juli 2013

dorthemus

Moma skriver:

Skønne skønne pige

Mange tak skal du have

Anmeld

8. juli 2013

dorthemus

Rødhætte skriver:

Hvor er hun da bare skøn

Tusind tak skal du have

Anmeld

8. juli 2013

dorthemus

banana3 skriver:

Sikke en køn datter du har.. Smuk smuk lille pige

Mange tak for det søde svar

Anmeld

8. juli 2013

dorthemus

M (: skriver:

Hvor er hun bare en SMUK pige! 

Tusind tak skal du have

Anmeld

8. juli 2013

dorthemus

Mette. skriver:

Det har du også god grund til at være. 

Det er bare så flot hun kæmper vider selvom ørerne driller. Det er bare så stort når de pludselig selv sætter ord og følelser på det der rør  sig omkring dem.

Ja det er det godt nok Før gik hun bare for sig selv og legede alene...trak sig fra selskabet, men nu opsøger hun de andre og vil dem gerne

Anmeld

8. juli 2013

AnnaK89

Det er godt nok en meget smuk pige du har
Wauw altså

Anmeld

8. juli 2013

esioul

dorthemus skriver:

Godaften

Ihh det er godt nok længe siden jeg har oprettet et indlæg, men er så revnefærdig af stolthed over min datter, at jeg ikke kan lade være

Min datter Runa er nu blevet 3 år gammel (sidst i maj) og er skønnere end dagen er lang...synes jeg
Hun er næsten altid glad og når hun er sur går det hurtigt over. Hun er en kvik pige der møder verden med åbenhed og nysgerrighed.

Hun startede i børnehave for 4 måneder siden og har klaret skiftet super flot. Hun er en vellidt pige og har udviklet sig meget i de sidste fire måneder hun har gået der.

Runa er desværre et ørebarn og har fået lagt dræn tre gange og fået taget polypper. På grund af gentagne væskeophobninger er hun desværre bagud sprogligt og det er gået meget ud over hendes sociale liv og omgang og forståelse for noget så simpelt som at lege med andre børn. Det betyder, at der er søgt en særlig formålsplads til hende i børnehaven...og den har hun fået
Institutionen har dog hele tiden bakket op om min bekymring og har været en kæmpe støtte for mig. Desuden er PPR indover, i form af psykolog og talepædagog så der blir taget godt hånd om min lille skat.
Siden Runa startede i børnehaven har jeg kunnet mærke små fremskridt, socialt såvel som sprogligt og hun rykker virkelig nu...juhuuu

Runa er det mest fantastiske barn der findes OG den sejeste! Hun blir aldrig frustreret og vred over, at jeg og andre kan have svært ved at forstå hvad hun mener...hun klør bare på og prøver at omformulere det og har evig tålmodighed

Beklager på forhånd, men jeg spamer jer altså med billeder af min dejlige datter

Skøn pige og virkelig smukt navn

Det bliver lige ført i "mulige pigenavne bogen"

Anmeld

8. juli 2013

Mumto3

Hvor er hun pragtfuld!!! Tilykke med hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.