Lille update og en masse billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2013

Leonora

dorthemus skriver:

Smukke smukke piger

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

ønskebørn74

Leonora skriver:

Det er ved at være 100 år siden jeg har skrevet lidt herinde
Og der er sket en masse siden.
I påsken overtog vi vores hus. Det er en villa fra 1987 hvor der havde boet et par massivt rygende mennesker. Det skulle derfor sættes i stand. Det fik vi en gut fra Horsens til. Han boede i huset i 3 uger og jeg er dybt imponeret over hvordan han forvandlede vores hjem fra skrot til slot . Badeværlserne har jeg selv malet med flise maling. 
Lidt før og efter billeder følger
Det er fantastisk at være husejer og især haven er et hit for ungerne

tøserne er efterhånden ved at blive store. Leonora blev 5 år i tirs og Vigga er næsten 21 måneder.
Leonora er nu den store i børneren og glæder sig vildt til at skulle på fritter til næste forår . Hun er en glad og klog pige. Bliver til tider også teenage hidsig og fornærmet Tænker det hører til alderen .

Vigga er en herlig pige men også meget anderledes end søster. Hun er noget mere følsom og har attitude som jeg aldrig har set en lille pige have . Hun siger ikke så mange ord endnu men hun forstår bestemt at give udtryk for hvad hun vil eller synes om

Nå ikke så meget mere snak - her er lidt billeder

Dejlig Update.. 

Lækkert hus.. 

mega dejlige/smukke børn.. 

Anmeld

8. juli 2013

Leonora

ønskebarn74 skriver:

Dejlig Update.. 

Lækkert hus.. 

mega dejlige/smukke børn.. 

Tak søde
Vi er også glade for både hus og børn. Selvom jeg nå indrømme at det har været hårdt at sætte i stand.

Knus og go aften

Anmeld

8. juli 2013

Maja_4000

Leonora skriver:

Ja lidt vildt og fortrød også flere gange undervejs . Men nu hvor det er gjort er jeg meget tilfreds.
Og jeg vil også klart anbefalde andre at give sig i kast med deres evt kedelige og grimme fliser. For det kan godt blive pænt.
Gulvet kan dog ikke males da maling ikke er slid stært.

Skønne billeder

Vil lige tilføje at jeg har prøvet at male flisegulv .. Brugte noget som hedder sokkelmaling, og det holdt altså! Bortset fra at faldet ikke var rigtigt, så det hjørne hvor der stod vand engang imellem begyndte at skalle lidt .. Boede der to år efter det var malet, og der holdt det fint

Anmeld

8. juli 2013

BabyMus

Åhh hvor fint. Sikke nogle smukke piger du har dig det.  og rigtig flot forandring i huset!

Anmeld

8. juli 2013

Leonora

Maja_4000 skriver:

Skønne billeder

Vil lige tilføje at jeg har prøvet at male flisegulv .. Brugte noget som hedder sokkelmaling, og det holdt altså! Bortset fra at faldet ikke var rigtigt, så det hjørne hvor der stod vand engang imellem begyndte at skalle lidt .. Boede der to år efter det var malet, og der holdt det fint

Fedt - det vil klart overveje
Tak for tippet

Anmeld

8. juli 2013

Leonora

BabyMus skriver:

Åhh hvor fint. Sikke nogle smukke piger du har dig det.  og rigtig flot forandring i huset!

Mange tak
Go aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.