Lille update og en masse billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
16 svar
14 synes godt om
8. juli 2013

Leonora

Det er ved at være 100 år siden jeg har skrevet lidt herinde
Og der er sket en masse siden.
I påsken overtog vi vores hus. Det er en villa fra 1987 hvor der havde boet et par massivt rygende mennesker. Det skulle derfor sættes i stand. Det fik vi en gut fra Horsens til. Han boede i huset i 3 uger og jeg er dybt imponeret over hvordan han forvandlede vores hjem fra skrot til slot . Badeværlserne har jeg selv malet med flise maling. 
Lidt før og efter billeder følger
Det er fantastisk at være husejer og især haven er et hit for ungerne

tøserne er efterhånden ved at blive store. Leonora blev 5 år i tirs og Vigga er næsten 21 måneder.
Leonora er nu den store i børneren og glæder sig vildt til at skulle på fritter til næste forår . Hun er en glad og klog pige. Bliver til tider også teenage hidsig og fornærmet Tænker det hører til alderen .

Vigga er en herlig pige men også meget anderledes end søster. Hun er noget mere følsom og har attitude som jeg aldrig har set en lille pige have . Hun siger ikke så mange ord endnu men hun forstår bestemt at give udtryk for hvad hun vil eller synes om

Nå ikke så meget mere snak - her er lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Heidimed lea

skønne børn du har.

Anmeld

8. juli 2013

Den lykkelige

Woooow hvad maling kan gøre!!!! 
Vidste slet ikke man kunne male gamle grimme klinker.. er da perfekt! Billig måde at få nyt badeværelse på  super flot!!!

Anmeld

8. juli 2013

Leonora

Heidimed lea skriver:

skønne børn du har.

Tak

Anmeld

8. juli 2013

BigHope13

Leonora skriver:

Det er ved at være 100 år siden jeg har skrevet lidt herinde
Og der er sket en masse siden.
I påsken overtog vi vores hus. Det er en villa fra 1987 hvor der havde boet et par massivt rygende mennesker. Det skulle derfor sættes i stand. Det fik vi en gut fra Horsens til. Han boede i huset i 3 uger og jeg er dybt imponeret over hvordan han forvandlede vores hjem fra skrot til slot . Badeværlserne har jeg selv malet med flise maling. 
Lidt før og efter billeder følger
Det er fantastisk at være husejer og især haven er et hit for ungerne

tøserne er efterhånden ved at blive store. Leonora blev 5 år i tirs og Vigga er næsten 21 måneder.
Leonora er nu den store i børneren og glæder sig vildt til at skulle på fritter til næste forår . Hun er en glad og klog pige. Bliver til tider også teenage hidsig og fornærmet Tænker det hører til alderen .

Vigga er en herlig pige men også meget anderledes end søster. Hun er noget mere følsom og har attitude som jeg aldrig har set en lille pige have . Hun siger ikke så mange ord endnu men hun forstår bestemt at give udtryk for hvad hun vil eller synes om

Nå ikke så meget mere snak - her er lidt billeder

Sikke nogle lækre billeder. Ser ud til at være et mega lækkert hus i har fået fat i der
og sikke nogle kønne piger du har, jamen så flotte altså

Anmeld

8. juli 2013

Leonora

Den lykkelige skriver:

Woooow hvad maling kan gøre!!!! 
Vidste slet ikke man kunne male gamle grimme klinker.. er da perfekt! Billig måde at få nyt badeværelse på  super flot!!!

Det kan man sagtens. Først skal alle fliser have grundrens. Så ska de have 2 x ædike syre og skylles grundigt med vand. Så 2 x flise grund/hæfte maling og så 2 x højglans maling. Det er et kæmpe arb men bestemt billigere end et nyt

Her et billed af det andet badeværelse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2013

Leonora

BigHope13 skriver:

Sikke nogle lækre billeder. Ser ud til at være et mega lækkert hus i har fået fat i der
og sikke nogle kønne piger du har, jamen så flotte altså

Tak
Ja det er blevet rigtigt fint men det krævede også blod sved og tåre. Og havde jeg vidst hvor svært det er at komme nikotin lugt og farve til livs havde vi nok tænkt os om igen.
Men nu er det gjort og vi elsker det

Anmeld

8. juli 2013

Den lykkelige

Leonora skriver:

Det kan man sagtens. Først skal alle fliser have grundrens. Så ska de have 2 x ædike syre og skylles grundigt med vand. Så 2 x flise grund/hæfte maling og så 2 x højglans maling. Det er et kæmpe arb men bestemt billigere end et nyt

Her et billed af det andet badeværelse

Hvor er det vildt!! 

Anmeld

8. juli 2013

Leonora

Den lykkelige skriver:

Hvor er det vildt!! 

Ja lidt vildt og fortrød også flere gange undervejs . Men nu hvor det er gjort er jeg meget tilfreds.
Og jeg vil også klart anbefalde andre at give sig i kast med deres evt kedelige og grimme fliser. For det kan godt blive pænt.
Gulvet kan dog ikke males da maling ikke er slid stært.

Anmeld

8. juli 2013

dorthemus

Smukke smukke piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.