6 måneder søn vil bare ikke sove!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Merii

emma7 skriver:

Hvad? så det måske blive ikke bedre med min søn.

Min søn er 5 mdr. Og jeg har det samme. Og håber fra dag til dag at det er kun kort periode, han er sådan.

Jeg har også håbet og håber stadig på at det bliver bedre meen desværre ikke her.

Håber ikke det vare så længe med din søn. det er bare så hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

FamilenStorm

Tøs85 skriver:

Hmm det ku godt være man skulle prøve den metode.. Den har da ihvertfald virker hurtigt på din søn!!
Men synes bare det er så mega svært at ligge ham når han græder sådan.. Og når han rækker armene ud efter mig.. må se hvad jeg kan gøre, for er nødt til at prøve noget..!

Den virker.. Og de lærer det hurtig.. Men jeg vil ikke lyve.. Det er drøn hårdt ikke bare at gå ind til dem med det samme når de græder.. Og man skal have gjort det helt klart hvad man gør og så overholder det.. For ellers virker det ikke..

Her var det maks 1 minut han fik lov.. jeg gik ind og gav ham sutten kyssede ham og fik ham til at falde ned, Sagde godnat, mor og far elsker dig og så ud igen..

Men ha stopuret klar, og evt et par små ting du kan gå at ordne imellem tiden.. Lægge vasketøj sammen mm. så du ikke bare står og lytter...

Håber du finder noget der hjælper.. For det er ikke til at holde til ikke at få sin søvn..

Anmeld

11. juli 2013

Merii

FamilenStorm skriver:

Den virker.. Og de lærer det hurtig.. Men jeg vil ikke lyve.. Det er drøn hårdt ikke bare at gå ind til dem med det samme når de græder.. Og man skal have gjort det helt klart hvad man gør og så overholder det.. For ellers virker det ikke..

Her var det maks 1 minut han fik lov.. jeg gik ind og gav ham sutten kyssede ham og fik ham til at falde ned, Sagde godnat, mor og far elsker dig og så ud igen..

Men ha stopuret klar, og evt et par små ting du kan gå at ordne imellem tiden.. Lægge vasketøj sammen mm. så du ikke bare står og lytter...

Håber du finder noget der hjælper.. For det er ikke til at holde til ikke at få sin søvn..

Tror også jeg vil prøve metoden. Men her har vi et problem når min søn bliver puttet til natten vågner han en halvtime efter og så er han hel frisk og det er umulig at få ham til at sove før 2-3 igen. Er det noget du kender til ?

Anmeld

11. juli 2013

FamilenStorm

Merii skriver:

Tror også jeg vil prøve metoden. Men her har vi et problem når min søn bliver puttet til natten vågner han en halvtime efter og så er han hel frisk og det er umulig at få ham til at sove før 2-3 igen. Er det noget du kender til ?

Det kunne Elias også.. Og så kører du bare metoden igen.. Hele tiden holde fast i den, at mor og far ikke bare kommer rendene hele tiden.. Hvis I ved at det bare er pyller (at det ikke er sult, puha i bleen mm) så er det bare med at holde på at han skal ligge det minut..

Her sker det også at Elias kan vågne om natten og ikke mene at han skal sove mere, og så laver jeg metoden.. Det er hårdt og i sær om natten når man bare vil sove.. Men det virker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.