Jubii jeg er gravid... spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2009

frk Jensen

Findusinde skriver:

Haha... (kæresten glor bare dumt på mig, når jeg sidder her og griner højlydt)

Ja, vi burde skrive til babysam, det kan ikke være rigtig at det ikke står nogen som helst steder, at hvis man er ved at gå til af halsbrand, skal man ISÆR huske elastikker..

Det burde faktisk også stå i politikens og gyldendahls store børnebøger!

Pjat da... Er nu glad nok for at det kun er mine skildpadder der kan høre mig..

Så mariekiks og mælk burde være en del af sortemennet hos Babysam. Har også tit undret mig hvorfor det ikke lige var en arla ekspress klar til mig og en rulle marie når jeg gik (valdrede) ind i butikken..

For slet ikke at nævne libero´s fine bog som man får udleveret hos doktoren efter han har sagt ja nu skal du være måtter... Det burde stå deri. HUSK ELASTIKKERNE FOR SØREN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Findusinde

BetinaMørk skriver:

Pjat da... Er nu glad nok for at det kun er mine skildpadder der kan høre mig..

Så mariekiks og mælk burde være en del af sortemennet hos Babysam. Har også tit undret mig hvorfor det ikke lige var en arla ekspress klar til mig og en rulle marie når jeg gik (valdrede) ind i butikken..

For slet ikke at nævne libero´s fine bog som man får udleveret hos doktoren efter han har sagt ja nu skal du være måtter... Det burde stå deri. HUSK ELASTIKKERNE FOR SØREN!

Du havde ikke overvejet en lille termoflaske med mælk og en tubberware fyldt med mariekiks når du gik nogle steder??

Sender en hilsen til dine skildpadder, der sikkert også mener du er sær!

Hilsen en Annemette der nu har taget sig et stort glas koldt mælk, og som lige er kommet i tanke om hvor glad hun er for at hun købte 90.... og jeg gentager... 90!!! Hår elastikker i netto for en flad 20´er.

Anmeld

10. juli 2009

frk Jensen

Findusinde skriver:

Du havde ikke overvejet en lille termoflaske med mælk og en tubberware fyldt med mariekiks når du gik nogle steder??

Sender en hilsen til dine skildpadder, der sikkert også mener du er sær!

Hilsen en Annemette der nu har taget sig et stort glas koldt mælk, og som lige er kommet i tanke om hvor glad hun er for at hun købte 90.... og jeg gentager... 90!!! Hår elastikker i netto for en flad 20´er.

Nej nej for Babysam har jo alt til den vordrende mor ikke??? ha ha...

Sær mig? nej da .. godt lyset er slukket ved dem nu, så har de ikke mig at glo på mere..

Er de lyseblå og lyserøde? De skal jo helst matche baby´s outfit...

Hov undskylder til lillemor fordi vi har lånt tråden til at snakke hårelastikke...

Anmeld

10. juli 2009

Findusinde

BetinaMørk skriver:

Nej nej for Babysam har jo alt til den vordrende mor ikke??? ha ha...

Sær mig? nej da .. godt lyset er slukket ved dem nu, så har de ikke mig at glo på mere..

Er de lyseblå og lyserøde? De skal jo helst matche baby´s outfit...

Hov undskylder til lillemor fordi vi har lånt tråden til at snakke hårelastikke...

Naaarj, de er ikke blå og røde.. Syns jeg personligt er lidt for gammel til at gå med lyserøde hårelastikker..  Så de er noget så kedelige som sorte, grå og brune..

Og jeg havde jo ikke liiiiiige taget med i mine overvejelser at jeg højst sansynligt føder et barn med hårpragt som Sidney Lee???

Anmeld

10. juli 2009

frk Jensen

det bliver man aldrig for gammel til... Ha ha...

Anmeld

10. juli 2009

Findusinde

BetinaMørk skriver:

det bliver man aldrig for gammel til... Ha ha...

Eeehmmm.. Jo... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.