Jubii jeg er gravid... spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2009

Findusinde

BetinaMørk skriver:

Det er sååå grumt..
mariekiks, mælk... øhh.. var det noget med nødder måske?
dahm det kan jeg ikke huske.. en skrøne siger at så har bebs masser af hår på hovedet når man har halsbrand.. i mit tilfælde synes jeg at jeg mere halsbrand end bette manden havde hår på hovedet..

Hehe, hvis det havde noget på sig, så foretrak jeg at barnet var skaldet! Jeg har spist Alminox hele min gravidtet, for alt andet har ikke hjulpet.. Har fundet ud af madvarer jeg skal holde mig fra.. fed mad især.. Hvis jeg bare gør det, kan jeg nogenlunde klare mig med 2 piller inden sengetid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

frk Jensen

Findusinde skriver:

Hehe, hvis det havde noget på sig, så foretrak jeg at barnet var skaldet! Jeg har spist Alminox hele min gravidtet, for alt andet har ikke hjulpet.. Har fundet ud af madvarer jeg skal holde mig fra.. fed mad især.. Hvis jeg bare gør det, kan jeg nogenlunde klare mig med 2 piller inden sengetid..

Hø hø.. mit var heldigvis ikke så slemt at jeg skulle spise piller mod det.. Garanteret du får en bebs ud med en manke så stor så stor..

Anmeld

10. juli 2009

AnneKH

Tillykke med maven!  Mine symptomer startede faktisk den dag jeg fandt ud af, at jeg var gravid.. hehe... så lagde man ligesom mærke til dem ihvertfald! Så for mit vedkommende var det også 5+2..

Hvad hvalmen angår, så hjalp det mig at have nogle rugkiks med inde til sengen, og et glas saftevand. Så satte jeg vækkeuret en halv time tidligere end normalt, og brugte den halve time på, at få lidt i maven og få en stille start på dagen! Måske det også ku hjælpe lidt for dig..

Anmeld

10. juli 2009

Findusinde

BetinaMørk skriver:

Hø hø.. mit var heldigvis ikke så slemt at jeg skulle spise piller mod det.. Garanteret du får en bebs ud med en manke så stor så stor..

Jeg starter simpelthen ud med at lave fletninger på bebs.. Dreng som Pige..

Anmeld

10. juli 2009

Findusinde

Sooorrryyyy lillemor at vi spammer dit indlæg! Håber du får nogle gode råd omkring halsbrand også...

Anmeld

10. juli 2009

frk Jensen

Findusinde skriver:

Sooorrryyyy lillemor at vi spammer dit indlæg! Håber du får nogle gode råd omkring halsbrand også...

Tænker at det er en del af graviditeten... gode råd er vel velkomne.. Smiler... Ellers må vi lave en ny tråd.

Anmeld

10. juli 2009

frk Jensen

Findusinde skriver:

Jeg starter simpelthen ud med at lave fletninger på bebs.. Dreng som Pige..

Husk at pakke elastikker i alverdens farver i fødetasken... blå og lyserøde..

Anmeld

10. juli 2009

Findusinde

BetinaMørk skriver:

Husk at pakke elastikker i alverdens farver i fødetasken... blå og lyserøde..

Hehe, det må jeg sku hellere få købt..  Det var ikke lige med i mine beregninger omkring hvad der skulle i fødselstasken! Ellers må bebse låne mine...

Anmeld

10. juli 2009

frk Jensen

Findusinde skriver:

Hehe, det må jeg sku hellere få købt..  Det var ikke lige med i mine beregninger omkring hvad der skulle i fødselstasken! Ellers må bebse låne mine...

klage til Babysam´s færdige liste til førstegangs mødre. .

I tilfælde af meget kraftig halsbrand, husk elastikker..

Anmeld

10. juli 2009

Findusinde

BetinaMørk skriver:

klage til Babysam´s færdige liste til førstegangs mødre. .

I tilfælde af meget kraftig halsbrand, husk elastikker..

Haha... (kæresten glor bare dumt på mig, når jeg sidder her og griner højlydt)

Ja, vi burde skrive til babysam, det kan ikke være rigtig at det ikke står nogen som helst steder, at hvis man er ved at gå til af halsbrand, skal man ISÆR huske elastikker..

Det burde faktisk også stå i politikens og gyldendahls store børnebøger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.