Hjælp- er den der måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

hvorfor ikke vente til efter din forventet mens dag, så burde du kunne se om der er noget eller ej.  Ikke for at være negativ, forstår bare ikke at mange tester så tidligt, og ofte bliver lidt skuffet hvis de tester negativ, så hellere vente den uge    Eller dem hvor den er positiv og så får de en biokemisk abort, fordi der er noget galt, så bliver de endnu mere skuffet og ofte kede af det. :/

Håber du får en positiv næste gang

Jeg kan ikke se noget på den der.

Tja jeg var vel bare for nysgerrig, og skrev kun fordi jeg håbede nogle kunne svare på mit spørgsmål om den godt kan have målt hcg når den var meget svag indenfor tid, men er blevet lidt tydeligere efter
kan jo ikke svare for alle de andre og tænkte der måske var noget at se når det kun var 1-2 dage før. Er hverken skuffet eller ked, og tager det som det kommer, jeg undrede mig blot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Rødhætte

SjeBets skriver:

hvorfor ikke vente til efter din forventet mens dag, så burde du kunne se om der er noget eller ej.  Ikke for at være negativ, forstår bare ikke at mange tester så tidligt, og ofte bliver lidt skuffet hvis de tester negativ, så hellere vente den uge    Eller dem hvor den er positiv og så får de en biokemisk abort, fordi der er noget galt, så bliver de endnu mere skuffet og ofte kede af det. :/

Håber du får en positiv næste gang

Jeg kan ikke se noget på den der.

Er helt enig

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Er helt enig

Se svar ovenover !

Anmeld

6. juli 2013

SjeBets

Anonym skriver:

Tja jeg var vel bare for nysgerrig, og skrev kun fordi jeg håbede nogle kunne svare på mit spørgsmål om den godt kan have målt hcg når den var meget svag indenfor tid, men er blevet lidt tydeligere efter
kan jo ikke svare for alle de andre og tænkte der måske var noget at se når det kun var 1-2 dage før. Er hverken skuffet eller ked, og tager det som det kommer, jeg undrede mig blot

Jamen fair nok, var heller ikke for at være en sur mokke, kender bare flere der er blevet så skuffet, eller som sagt har oplevet en biokemisk og er slået helt ud, og det er synd at de skal have det sådan.

Håber for dig den er der næste gang du tester, ellers har jeg hørt ( dog ikke testet) at de der elektroniske skulle være super gode.  Ved det ikke måtte selv til lægen og få taget blod før at jeg kunne få svar

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

Jamen fair nok, var heller ikke for at være en sur mokke, kender bare flere der er blevet så skuffet, eller som sagt har oplevet en biokemisk og er slået helt ud, og det er synd at de skal have det sådan.

Håber for dig den er der næste gang du tester, ellers har jeg hørt ( dog ikke testet) at de der elektroniske skulle være super gode.  Ved det ikke måtte selv til lægen og få taget blod før at jeg kunne få svar

Ville gemme den elektroniske til den evt blev mere tydelig håber jeg får en ordentlig nattesøvn i nat, så jeg ikke har været oppe og tisse, så er den måske tydeligere
Jeg er nok omvendt, fik for et par år siden tydelig positiv test over tid og endte med at få kraftig mens, så har været en sen bio, alle spurgte om jeg ikke var ked af det, af de som vidste det, men det er jo kroppens måde at sortere og hellere tidligt end når man er feks halvvejs

Var bare nysgerrig hvorfor den fortsat blev mere tydelig efter tid og om man så kunne regne med den svage streg man i første omgang havde set

Og tak, prøver igen i morgen eller i næste uge 

Anmeld

6. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Er jeg måske gravid? Skulle være ca 3+4 hvis den er der

Synes godt jeg kunne se stregen indenfor tid, men den er blevet tydeligere efter
Kan man så håbe at den bliver tydeligere de næste par dage og kan i også se streg nr 2

Jeg kan altså sagtens se en streg - men om den er positiv eller ej kan være lidt svært at bedømme da du har taget billedet efter tiden er udløbet. Men kan godt se stregen

Anmeld

6. juli 2013

nielsen80

Jeg kan også se en streg, for den er der..

Hilsen en der godt kan forstå, det kan være svært at vente

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Jeg kan også se en streg, for den er der..

Hilsen en der godt kan forstå, det kan være svært at vente

Tak for forståelsen, håber den er der

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg kan altså sagtens se en streg - men om den er positiv eller ej kan være lidt svært at bedømme da du har taget billedet efter tiden er udløbet. Men kan godt se stregen

Tak alligevel, jeg er selv i tvivl hvad det har af betydning at den er blevet tydeligere over tid

Anmeld

6. juli 2013

Lotus86

Jeg kan godt se en svag streg, men det er bare så farligt at teste så tidligt, da risikoen for en bio er stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.