Hjælp- er den der måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.937 visninger
33 svar
10 synes godt om
6. juli 2013

Anonym trådstarter

Er jeg måske gravid? Skulle være ca 3+4 hvis den er der

Synes godt jeg kunne se stregen indenfor tid, men den er blevet tydeligere efter
Kan man så håbe at den bliver tydeligere de næste par dage og kan i også se streg nr 2
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

Er jeg måske gravid? Skulle være ca 3+4 hvis den er der

Synes godt jeg kunne se stregen indenfor tid, men den er blevet tydeligere efter
Kan man så håbe at den bliver tydeligere de næste par dage og kan i også se streg nr 2

Jeg kan desværre ikk se noget...

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg kan desværre ikk se noget...

Øv synes selv jeg kan se den, er bare en smule tvivl om det er det der kaldes en skyggestreg, når den kom indenfor tid men er blevet mere tydelig efter

Anmeld

6. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

Øv synes selv jeg kan se den, er bare en smule tvivl om det er det der kaldes en skyggestreg, når den kom indenfor tid men er blevet mere tydelig efter

Jeg ville nok mere sige det var en skyggestreg, - har selv prøvet sådan en, og jeg var ikk gravid dengang...

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg ville nok mere sige det var en skyggestreg, - har selv prøvet sådan en, og jeg var ikk gravid dengang...

Tja må vel bare se tiden an, er trods alt kun 3+4 og er den der, er den nok en del mere tydelig i løbet af nogle dage

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

Prøver lige igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2013

SjeBets

hvorfor ikke vente til efter din forventet mens dag, så burde du kunne se om der er noget eller ej.  Ikke for at være negativ, forstår bare ikke at mange tester så tidligt, og ofte bliver lidt skuffet hvis de tester negativ, så hellere vente den uge    Eller dem hvor den er positiv og så får de en biokemisk abort, fordi der er noget galt, så bliver de endnu mere skuffet og ofte kede af det. :/

Håber du får en positiv næste gang

Jeg kan ikke se noget på den der.

Anmeld

6. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

kkakan

Tja må vel bare se tiden an, er trods alt kun 3+4 og er den der, er den nok en del mere tydelig i løbet af nogle dage

Ja, vent i hvert fald til du er gået over tid, medmindre noget andet underligt dukker op. Fx underlig blødning, evt. Det gjorde jeg imorges, dog var den negativ. Men har hørt om flere der først kan teste positiv når de er 5 og 6 uger henne...

Anmeld

6. juli 2013

SjeBets

CH2012 skriver:

Ja, vent i hvert fald til du er gået over tid, medmindre noget andet underligt dukker op. Fx underlig blødning, evt. Det gjorde jeg imorges, dog var den negativ. Men har hørt om flere der først kan teste positiv når de er 5 og 6 uger henne...

jeg har aldrig kunne teste postiv før efter 5 uge og den her gang 6 uge. 

Anmeld

6. juli 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Har før testet positiv ved 4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.