Hvad str sko bruger jeres barn på 22 mdr/ 2år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

baby012

Min datter på 19 måneder bruger 21 (en anelse for store)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

mor2011_

10 mdr her og sko str 25

Anmeld

6. juli 2013

ledermus

Fenja09 skriver:

Jeg har brug for lidt hjælp, piger

Min datter, Alberte er nu 22 måneder og jeg har lige målt hendes fod til aften og den var 16 cm lang, dvs. at når der skal ligges 1 1/2 cm til, så når hun op på 17 1/2 cm = str 28??

Jeg forstår det overhovedet ikke. Synes det lyder enormt stort til en pige på ikke engang 2 år.

I slutningen af Juni måned prøvede hun forskellige sandaler i Bilka, Kvickly osv i str 24 og 25 og de var ALT for store.

De sko hun går i er fra Primigi og str 23 - de er for små, så skal akut ud og købe nye, trods det at de kun er 2 måneder gamle.

Så nu vil jeg gerne høre jer - hvad str bruger jeres børn på samme alder? Og synes i det lyder vildt med en sko str på 28 når man er 22 måneder?

/Fenja

Oliver blev 2 år i marts og han bruger str. 24 el. 25

Anmeld

6. juli 2013

2babygirls

Fenja09 skriver:

Min datter, Alberte er nu 22 måneder og jeg har lige målt hendes fod til aften og den var 16 cm lang, dvs. at når der skal ligges 1 1/2 cm til, så når hun op på 17 1/2 cm = str 28??

Jeg forstår det overhovedet ikke. Synes det lyder enormt stort til en pige på ikke engang 2 år.

I slutningen af Juni måned prøvede hun forskellige sandaler i Bilka, Kvickly osv i str 24 og 25 og de var ALT for store.

De sko hun går i er fra Primigi og str 23 - de er for små, så skal akut ud og købe nye, trods det at de kun er 2 måneder gamle.

Så nu vil jeg gerne høre jer - hvad str bruger jeres børn på samme alder? Og synes i det lyder vildt med en sko str på 28 når man er 22 måneder?

/Fenja

Min datter brugte str 25 på det tidspunkt.hun bliver 3 til oktober og bruger pt en str 26.

Men det er meget svært at sammenligne andre børns fødder. Kig på din egen familie 

Anmeld

6. juli 2013

Albertsen92

Min nevø der bliver 2 her D 13, bruger størrelse 26 og han har meget store fødder, men er også en høj fyr

Anmeld

6. juli 2013

IT-nørd

Fenja09 skriver:

/Fenja

Freya er lige fyldt 2 (10 dage siden) og hun bruger pt. str 24, men er meget snart i str 25

Anmeld

6. juli 2013

Dorthe1986

Min dreng er 22 måneder og han har et par Ecco biom sko i str 25 og et par Bisgaard sandaler i str 26 :-)

Anmeld

6. juli 2013

StudPsyk

23 i ecco og 22 i superfit

Anmeld

6. juli 2013

Maja88

23-24

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.