Hvad str sko bruger jeres barn på 22 mdr/ 2år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.314 visninger
28 svar
4 synes godt om
5. juli 2013

Fenja09

Jeg har brug for lidt hjælp, piger

Min datter, Alberte er nu 22 måneder og jeg har lige målt hendes fod til aften og den var 16 cm lang, dvs. at når der skal ligges 1 1/2 cm til, så når hun op på 17 1/2 cm = str 28??

Jeg forstår det overhovedet ikke. Synes det lyder enormt stort til en pige på ikke engang 2 år.

I slutningen af Juni måned prøvede hun forskellige sandaler i Bilka, Kvickly osv i str 24 og 25 og de var ALT for store.

De sko hun går i er fra Primigi og str 23 - de er for små, så skal akut ud og købe nye, trods det at de kun er 2 måneder gamle.

Så nu vil jeg gerne høre jer - hvad str bruger jeres børn på samme alder? Og synes i det lyder vildt med en sko str på 28 når man er 22 måneder?

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Fenja09

Jeg har forresten brugt denne til at udregne sko størrelse:

http://www.babyklar.dk/billeder/fodmaaler%20til%20boern.pdf

Anmeld

5. juli 2013

L&V

Det lyder da os helt vildt det har jeg børn i børnehaven der ik engang bruger.. Laura bruger 23-24 hvis det er ecco, størrelsen varriere meget efter mærke. En i min mg's pige bruger 21

Anmeld

5. juli 2013

ano14316

Min datter, Alberte er nu 22 måneder og jeg har lige målt hendes fod til aften og den var 16 cm lang, dvs. at når der skal ligges 1 1/2 cm til, så når hun op på 17 1/2 cm = str 28??

Jeg forstår det overhovedet ikke. Synes det lyder enormt stort til en pige på ikke engang 2 år.

I slutningen af Juni måned prøvede hun forskellige sandaler i Bilka, Kvickly osv i str 24 og 25 og de var ALT for store.

De sko hun går i er fra Primigi og str 23 - de er for små, så skal akut ud og købe nye, trods det at de kun er 2 måneder gamle.

Så nu vil jeg gerne høre jer - hvad str bruger jeres børn på samme alder? Og synes i det lyder vildt med en sko str på 28 når man er 22 måneder?

/Fenja

Det lyder helt skævt.. magnus er 21 mdr og bruger 22.. Prøv at se growingfeet.DK der står længde på de fleste sko og de har vidst udsalg

Anmeld

5. juli 2013

L&V

Fenja09 skriver:

Jeg har forresten brugt denne til at udregne sko størrelse:

http://www.babyklar.dk/billeder/fodmaaler%20til%20boern.pdf

Det passer os med det der står på skoringens side. Du må lige måle igen og se om du ik har set forkert ellers ska hun jo konfirmeres i str 50

Anmeld

5. juli 2013

Annette A

Det lyder godt nok lidt stort. Mn yngste søn bliver 2år  til september og bruger 22 og han vokser da hurtigt derudaf syns jeg, så ja det lyder lidt i overkanten.

Anmeld

5. juli 2013

Mettefpigen

Puhaa... Her er hans fod ca 12 cm, ca en str 21-22... :-)

Anmeld

5. juli 2013

Krussedulle

Fenja09 skriver:

/Fenja

Storm brugte 23

Anmeld

5. juli 2013

Misscbn

Fenja09 skriver:

/Fenja

Min søn på knap 22 mdr er på vej ud af str 23 

Anmeld

5. juli 2013

NessaXenia

Knap 26 mdr bruger str 22.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.