Skal/kan han få fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Så det kan altså godt lad sig gøre uden han er med til en eneste samtale eller noget 

Vores samtale var vi begge nu med, da de også gennemgik kærestens sædprøve.

Og fortalte os begge om behandlingsforløbet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Mon ikke den går hvis han forklarer situationen som den er?

Håber han kan få fri. 

vi kan ikke rigtig finde ud af om vi tror hans chef vil forstå ham og give ham fri. Han er helt vild flink hans chef men når det kommer til at de skal have før fri fordi de skal til læge eller tandlæge bliver han sur 

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Så det kan altså godt lad sig gøre uden han er med til en eneste samtale eller noget 

Nu ved jeg ikke om de lige skal se ham en enkelt gang, de har jo kendt os fra de to foregående gange, men tror min mand sammenlagt har været med 2-3 gange. Men i dette behandlingsforløbet har han slet ikke været med, og har fungeret bedst for os tá da en snak med klinikken hvis det ikke kan lade sig gøre at han får fri måske de bare vil se ham en gang og det kan ligge tidligt eller sent så han ikke behøver en hel fridag.
Nu har jeg personligt ikke et behov for han kommer med og holder i hånden, men var da glad for han var med til den samtale hvor jeg fik svar og han var også med til 1 scanning ved vores første, vi har så også suppleret med de private scanninger og det har været mere vigtigt at dele end forløbet op til

Gør hvad i finder bedst og hvad i har mulighed for

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

esioul skriver:

Vores samtale var vi begge nu med, da de også gennemgik kærestens sædprøve.

Og fortalte os begge om behandlingsforløbet.

Den samtale var vi begge også med til

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Maja84 skriver:

Den samtale var vi begge også med til

Ja præcis.

Tror de vil studse lidt hvis manden ikke er med.

Jeg tog det lidt som en godkendelses/vejlednings samtale

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

esioul skriver:

Ja præcis.

Tror de vil studse lidt hvis manden ikke er med.

Jeg tog det lidt som en godkendelses/vejlednings samtale

Det kan måske godt være, min mand var med til den og en mere hvor jeg blev scannet hvor jeg var gravid og han var måske med en gang mere, men så vidt jeg husker var han slet ikke med ved lillesøster og har ikke været med denne gang, selvom det er denne gang vi er i desideret behandling med iui og hormoner

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

den første samtale vil jeg have manden med resten kan jeg godt selv klar tror jeg 

Anmeld

5. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi venter på brevet så vi kan få hjælp til at blive forældre 

men min mand er bange for han ikke kan få fri fra arbejde til den tid kan det virkelig være rigtig skal han ikke have fri til så noget ?

De må ikke nægte jer at få fri til behandling.. Det er jo hos speciallæge.. Tag fat i jeres fagforbund.. De kan forklare det hele.. 

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

De må ikke nægte jer at få fri til behandling.. Det er jo hos speciallæge.. Tag fat i jeres fagforbund.. De kan forklare det hele.. 

Tak for svar var begyndt og blive nervøs for at manden ikke kun få fri til det 

Anmeld

5. juli 2013

ønskebørn74

Valle81 skriver:

Det kommer an på overenskomsten:-)

Nej, de skal give ham fri.. Min gamle arbejdsgiver fik en advarsel for det.. Der var ingen overenskomst.. det er jo hos speciallæge.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.