Skal/kan han få fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
21 svar
1 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

Vi venter på brevet så vi kan få hjælp til at blive forældre 

men min mand er bange for han ikke kan få fri fra arbejde til den tid kan det virkelig være rigtig skal han ikke have fri til så noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Valle81

Det kommer an på overenskomsten:-)

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

men min mand er bange for han ikke kan få fri fra arbejde til den tid kan det virkelig være rigtig skal han ikke have fri til så noget ?

I skal begge 2 være der, da der også skal underskrives papirer.

Synes da det er ret strengt hvis han ikke kan få fri til det.

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Har han ikke en feriedag eller afspadsering han kan bruge?

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det kommer an på overenskomsten:-)

?????? Ja hvordan finder vi ud af det

Anmeld

5. juli 2013

Valle81

Anonym skriver:

?????? Ja hvordan finder vi ud af det

Jeg ville ringe til fagforeningen, men hvis han ved hvilken han er tilknyttet, så kan i sikkert finde den på nettet:-)

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har han ikke en feriedag eller afspadsering han kan bruge?

han har stadig noget ferie han kan holde men det er tit svært og få ferie der ude de holder alle sammen på skift nu her. Så august også resten af året ser chefen helst de ikke skal holde ferie da de får travlt

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

Første gang vi var der passede vi det ind, men i denne omgang har min mand slet ikke været med. Han har fået genkendt henvisning og de papirer som skulle underskrives har jeg taget med hjem og medbragt underskrevet ved tiden efter selv sædprøven havde jeg med derover

Vi har snakket om jeg selv skal til scanning når der er gevinst, hvis det ikke ligger i en ferie, og så betaler vi os, som de andre to gange, til scanning hvor han kan være med, hvor det også er lidt mere end 2 sek kig og slut

Jeg synes de er søde til at passe det ind, feks lavede min mand prøven mens jeg afleverede i dagplejen, kørte hjem efter prøven og over til klinikken. Kom tilbage efter 1.5 time og blev insemineret. Så passede det bedre sammen med min mands arbejde og søvn

Anmeld

5. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

han har stadig noget ferie han kan holde men det er tit svært og få ferie der ude de holder alle sammen på skift nu her. Så august også resten af året ser chefen helst de ikke skal holde ferie da de får travlt

Mon ikke den går hvis han forklarer situationen som den er?

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Første gang vi var der passede vi det ind, men i denne omgang har min mand slet ikke været med. Han har fået genkendt henvisning og de papirer som skulle underskrives har jeg taget med hjem og medbragt underskrevet ved tiden efter selv sædprøven havde jeg med derover

Vi har snakket om jeg selv skal til scanning når der er gevinst, hvis det ikke ligger i en ferie, og så betaler vi os, som de andre to gange, til scanning hvor han kan være med, hvor det også er lidt mere end 2 sek kig og slut

Jeg synes de er søde til at passe det ind, feks lavede min mand prøven mens jeg afleverede i dagplejen, kørte hjem efter prøven og over til klinikken. Kom tilbage efter 1.5 time og blev insemineret. Så passede det bedre sammen med min mands arbejde og søvn

Så det kan altså godt lad sig gøre uden han er med til en eneste samtale eller noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.