Er fandme træt af ensomhed og træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Gør noget ved situationen. Du er ikke et offer. 

Sorry hvis det lyder lidt hårdt, men der er en tendens til at nogle tråde herinde handler om ih hvor er det synd for mig og min mand er egoistisk. Det kan godt være det er sandt, men gør noget aktivt for at ændre det. Og brug ikke børnene som påskud for at du bliver hos ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Gør noget ved situationen. Du er ikke et offer. 

Sorry hvis det lyder lidt hårdt, men der er en tendens til at nogle tråde herinde handler om ih hvor er det synd for mig og min mand er egoistisk. Det kan godt være det er sandt, men gør noget aktivt for at ændre det. Og brug ikke børnene som påskud for at du bliver hos ham. 

det kan jo være jeg skriver netop for at høre hvad andre i denne situation vil gøre. 

og ikke får at få ynk. 

og så har jeg ingen andre jeg kan tale med, og så tænkte jeg det kunne være rart at snakke lidt med babys.dk brugere. 

Anmeld

5. juli 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

tak skal du have. og du har helt ret... 

der er bare ikke nogen som kan hente mig, og jeg er som sagt højgravid og magter heller ikke tanken om ikke at være hjemme, selvom jeg faktisk gerne vil væk i weekenden og holde pause fra HAM! 

Tror også du trænger til en pause..

Det er slet ikke muligt at tage et tog eller bus?

Kan dog godt følge dig i at det er rarest at være hjemme, når man ikke er helt på toppen.

Håber det bedste for dig.

D.

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Tror også du trænger til en pause..

Det er slet ikke muligt at tage et tog eller bus?

Kan dog godt følge dig i at det er rarest at være hjemme, når man ikke er helt på toppen.

Håber det bedste for dig.

D.

Tak skal du have... 

ja det er nemlig det, og jo overvejede toget, men jeg har det så dårligt at jeg ikk magter det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.