Er fandme træt af ensomhed og træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
13 svar
3 synes godt om
5. juli 2013

Anonym trådstarter

jeg er ked af det lige nu, jeg føler mig så ensom sammen med min søn.... vi har intet at fortage os, og faren arbejder. 

og så skal han fandme noget for hans kollegeaer og venner og familie HELE tiden...og når han er herhjemme klager han over alle de steder i kroppen han har ondt og så sover han, eller også er han ude og lave alt det der for hans venner, familie osv... og når mit barn spørg om han vil '' et eller andet'' sammen med ham , siger han hver gang: neij jeg orker det ikke. og mit barn bliver ked af det jeg prøver virkelig selv, men bare det at sidde på mit barns værelses guld og bygge lego er en kæmpe kamp for min krop ! 

jeg er højgravid og sover ikke om natten og jeg føler jeg ligner lort. 

gik ellers i gang med at prøve at finde noget nogenllunde normalt tøj at tage på, så vi i det mindste kunne gå i føtex og købe en is og en sodavand, men det er så uoverskueligt for mig. 

så nu sidder jeg og tuder og er opgivende. jeg synes det er synd for mit barn at der bare sker INTET!  jeg har ikke rigtig nogen venner, og min del af familien bor i flere 100 kilometer væk!  

øv jeg synes det er træls. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg er ked af det lige nu, jeg føler mig så ensom sammen med min søn.... vi har intet at fortage os, og faren arbejder. 

og så skal han fandme noget for hans kollegeaer og venner og familie HELE tiden...og når han er herhjemme klager han over alle de steder i kroppen han har ondt og så sover han, eller også er han ude og lave alt det der for hans venner, familie osv... og når mit barn spørg om han vil '' et eller andet'' sammen med ham , siger han hver gang: neij jeg orker det ikke. og mit barn bliver ked af det jeg prøver virkelig selv, men bare det at sidde på mit barns værelses guld og bygge lego er en kæmpe kamp for min krop ! 

gik ellers i gang med at prøve at finde noget nogenllunde normalt tøj at tage på, så vi i det mindste kunne gå i føtex og købe en is og en sodavand, men det er så uoverskueligt for mig. 

så nu sidder jeg og tuder og er opgivende. jeg synes det er synd for mit barn at der bare sker INTET!  jeg har ikke rigtig nogen venner, og min del af familien bor i flere 100 kilometer væk!  

og idag er han også ude at '' drikke'' så han kommer fuld hjem, på trods af jeg har spurgt ham om han ikke vil holde sig ædru fra nu og til jeg har født, for '' hvis nu' jeg går i fødsel. 

synes bare det er så irriternde... 

Anmeld

5. juli 2013

C-Dog

Så gør noget ved det. Forlang at han ta'r sig sammen og tilbringer kvalitetstid med sit barn.

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Så gør noget ved det. Forlang at han ta'r sig sammen og tilbringer kvalitetstid med sit barn.

jamen det hjælper ikke, jeg har lige talt i telefon med ham , og tudbrølende spurgt om han ik vil komme hjem , uden at blive for fuld for jeg kan simpelthen ingen ting idag... 

men han er desværre allerede fuld og sagde bare : jamen jeg drikker jo idag.... og slap nu af ik... 

hvilket bare gjorde mig endnu mere ked..... føler fandme bare jeg kunne være alenemor , er jeg jo nærmest allerede.... 

synes alt handler om ham! 

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

så er han lige kommet hjem, mega mega fuld, han kan ikke engang gå, og faldt i søvn med det samme 

og her sidder jeg med mit barn og er stadig vildt dårlig og ked af det! 

Anmeld

5. juli 2013

hekran

Lyder ærligt talt som et usundt forhold. Hvorfor fanden er han fuld og dejset om en fredag eftermiddag?

Tag bilen og kør til noget familie i weekenden, hvor du kan blive aflastet lidt 

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Lyder ærligt talt som et usundt forhold. Hvorfor fanden er han fuld og dejset om en fredag eftermiddag?

ja havde jeg bare en bil.... men det gør netop at jeg er så ensom, netop fordi jeg ikke bare kan tage afsted til nogen... 

ja. havde jeg ikke et barn sammen med ham og et mere lige om lidt, var jeg os skredet... 

er træt af det hele handler om ham det fulde bæst... jeg ringede til ham kl 14 grædene og spurgte om han ik vil være sød at komme hjem uden at være fuld , for jeg har det mega dårligt, træt og er bare rigtig ked, men så en time efter kom han hjem så fuld at han ik aner hvem han er så har han lige skyndt sig at bælde en masse... 

jeg er bare så sur på ham... 

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

hekran skriver:

vi har været sammen i 8 år! 

Anmeld

5. juli 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

ja havde jeg bare en bil.... men det gør netop at jeg er så ensom, netop fordi jeg ikke bare kan tage afsted til nogen... 

ja. havde jeg ikke et barn sammen med ham og et mere lige om lidt, var jeg os skredet... 

er træt af det hele handler om ham det fulde bæst... jeg ringede til ham kl 14 grædene og spurgte om han ik vil være sød at komme hjem uden at være fuld , for jeg har det mega dårligt, træt og er bare rigtig ked, men så en time efter kom han hjem så fuld at han ik aner hvem han er så har han lige skyndt sig at bælde en masse... 

jeg er bare så sur på ham... 

Puha, det lyder ikke rart..

Måske du må gøre op med dig selv, om det er ham du vil være sammen med?

Brug ikke børnene som undskyldning for at blive sammen.. Det går jo allerede ud over dit barn, som det er nu. Måske hellere en glad alene-mor end en mor der altid er ulykkelig pga. far.. Det smitter af på børnene hvordan du har det..

Personligt havde jeg ikke fundet mig i det. Jeg havde pakket mit tøj og smuttet. 

Har du talt med din familie om det? Måske de vil komme og hente dig? Og du kan bo hos dem lidt..

Jeg ved godt det er så nemt for os ikke-involverede at komme med gode råd.. de er alle vel mente.. 

Jeg håber du finder en løsning..

D.

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Puha, det lyder ikke rart..

Måske du må gøre op med dig selv, om det er ham du vil være sammen med?

Brug ikke børnene som undskyldning for at blive sammen.. Det går jo allerede ud over dit barn, som det er nu. Måske hellere en glad alene-mor end en mor der altid er ulykkelig pga. far.. Det smitter af på børnene hvordan du har det..

Personligt havde jeg ikke fundet mig i det. Jeg havde pakket mit tøj og smuttet. 

Har du talt med din familie om det? Måske de vil komme og hente dig? Og du kan bo hos dem lidt..

Jeg ved godt det er så nemt for os ikke-involverede at komme med gode råd.. de er alle vel mente.. 

Jeg håber du finder en løsning..

D.

tak skal du have. og du har helt ret... 

der er bare ikke nogen som kan hente mig, og jeg er som sagt højgravid og magter heller ikke tanken om ikke at være hjemme, selvom jeg faktisk gerne vil væk i weekenden og holde pause fra HAM! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.