jeg er ked af det lige nu, jeg føler mig så ensom sammen med min søn.... vi har intet at fortage os, og faren arbejder.
og så skal han fandme noget for hans kollegeaer og venner og familie HELE tiden...og når han er herhjemme klager han over alle de steder i kroppen han har ondt og så sover han, eller også er han ude og lave alt det der for hans venner, familie osv... og når mit barn spørg om han vil '' et eller andet'' sammen med ham , siger han hver gang: neij jeg orker det ikke. og mit barn bliver ked af det
jeg prøver virkelig selv, men bare det at sidde på mit barns værelses guld og bygge lego er en kæmpe kamp for min krop !
jeg er højgravid og sover ikke om natten og jeg føler jeg ligner lort.
gik ellers i gang med at prøve at finde noget nogenllunde normalt tøj at tage på, så vi i det mindste kunne gå i føtex og købe en is og en sodavand, men det er så uoverskueligt for mig.
så nu sidder jeg og tuder og er opgivende. jeg synes det er synd for mit barn at der bare sker INTET!
jeg har ikke rigtig nogen venner, og min del af familien bor i flere 100 kilometer væk!
øv jeg synes det er træls.
Anmeld