råd til bil ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Karla

Anonym skriver:

jeg har kun haft kørekort i et år her om et par mdr.

regner med en brugt, som skal bruges til at køre 25km om dagen + det løse i weekenderne.

Det er helt sikkert en af de små biler der er mest økonomisk. Vi købte en Fiat punto for nogle år tilbage, brugt. Den var dyr i vægtafgift og ikke lige så økonomisk som mange af de små biler er nu - med hensyn til brændstof. Samtidig havde vi mange regninger til værksted.
Vi købte efterfølgende en Chevrolet Spark. Den har vi været rigtig glad for, men har den dog til salg nu, da vi gerne vil have noget større. Men man får meget bil for pengene, og den er billig i vægtafgift og også i forsikring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Det er helt sikkert en af de små biler der er mest økonomisk. Vi købte en Fiat punto for nogle år tilbage, brugt. Den var dyr i vægtafgift og ikke lige så økonomisk som mange af de små biler er nu - med hensyn til brændstof. Samtidig havde vi mange regninger til værksted.
Vi købte efterfølgende en Chevrolet Spark. Den har vi været rigtig glad for, men har den dog til salg nu, da vi gerne vil have noget større. Men man får meget bil for pengene, og den er billig i vægtafgift og også i forsikring

os når jeg ikke har haft kørekort så længe, og er under 25

Anmeld

5. juli 2013

Karla

Anonym skriver:

os når jeg ikke har haft kørekort så længe, og er under 25

Det er i hvert fald noget af det billigste du kan med forsikring. Ellers skal du købe en gammel brugt bil til ikke ret mange penge, og så vælge kun at have ansvarsforsikring.

Da vi købte vores bil fra ny havde de ved forhandleren et tilbud om 3 års forsikring for lige knap 8.000 kr.
Så du skal gøre op med dig selv, hvad du vil have af bil og så må du høre nogle forskellige forsikringsselskaber ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.