Hvad holdte du på din 30 års fødselsdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

modesty

PernilleogLouis skriver:

Ja jeg bliver snart 30 og aner ikke hvad jeg skal inviterer til - det bliver dog ikke stor fest - det er ikke lige mig så hvad invitede du til på din 30 års?

Jeg holdt en middag for kæreste, forældre og mine cirka 10 nærmeste venner (hvoraf to kom med kærester).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

PernilleogLouis

Dinsen skriver:

blev 30 i marts, og har valgte jeg at holde en hyggelig pige aften for mine tætteste veninder....

PlejerPejlerør jeg også at gøre men havde overvejet at slå den sammen m familien i år

Anmeld

5. juli 2013

PernilleogLouis

JulieE skriver:

Jeg inviterede familie og venner til kæmpe kagebord... Med alt hvad hjertet kunne begærer af boller, kager, lagkager, småkager osv. Vi sluttede af med den en let aftensmad, pastaretter fra den lokale café 

Jeg er ikke til de vilde fester, så det her var lige efter mit hoved. Der var plads til både børn og voksne 

sådan holder jeg altid fødselsdag for min dreng han elsker det) tror dog gerne jeg vil lave noget lidt andet

Anmeld

5. juli 2013

PernilleogLouis

modesty skriver:

Jeg holdt en middag for kæreste, forældre og mine cirka 10 nærmeste venner (hvoraf to kom med kærester).

Lyder hyggeligt) kunne være jeg skulle overveje det

Anmeld

5. juli 2013

BabyMus

Nu fylder jeg godt nok først 30 om et år og en måned. Jeg har valgt at samle hele familien da jeg ikke har haft mulighed for at invitere hele familien efter jeg er flyttet hjemmefra. Det er der simpelthen ikke plads til, så nu holder jeg kun for den nærmeste til "almindelige" fødselsdage. Men regner med vi laver nogle stege af en art på grillen, nogle forskellige salater og andre tilbehør og så hjemmelavet jordbærtærte/kage til dessert. Det bliver hele familien så vi bliver ca. 35 hvis alle kommer. Så det bliver også bare stille og roligt og ikke noget med vild fest, men mere en hyggelig dag med hele familien.

Anmeld

5. juli 2013

Maja88

PernilleogLouis skriver:

Ja jeg bliver snart 30 og aner ikke hvad jeg skal inviterer til - det bliver dog ikke stor fest - det er ikke lige mig så hvad invitede du til på din 30 års?

Min kæreste blir 30 den 22 december og vi holder det sammen med barnedåb med en helstegt pattegris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.