Hvad holdte du på din 30 års fødselsdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
15 svar
5 synes godt om
5. juli 2013

PernilleogLouis

Ja jeg bliver snart 30 og aner ikke hvad jeg skal inviterer til - det bliver dog ikke stor fest - det er ikke lige mig så hvad invitede du til på din 30 års?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Noahmor

PernilleogLouis skriver:

Ja jeg bliver snart 30 og aner ikke hvad jeg skal inviterer til - det bliver dog ikke stor fest - det er ikke lige mig så hvad invitede du til på din 30 års?

Jeg fyldte 30 to måneder efter min søn blev født, så vi holdt kombineret navngivningsfest og 30 års fødselsdag. Så det blev til brunch på en kro for 75 mennesker, så det var ikke så vildt. 

Anmeld

5. juli 2013

Dinsen

blev 30 i marts, og har valgte jeg at holde en hyggelig pige aften for mine tætteste veninder....

Anmeld

5. juli 2013

Fenja09

PernilleogLouis skriver:

Jeg inviterede min nærmeste familie og mine tætteste venner. Min datter var ikke særlig gammel da jeg blev 30, så gad ikke holde vild fest.

Gæsterne blev inviteret til frokost med kolde og lune retter. Vi var omkring 12-14 mennesker og det var en rigtig hyggelig dag for alle.

Jeg tager revanche når jeg fylder 40

/Fenja

Anmeld

5. juli 2013

cmap

Min kæreste bliver 30 d. 10 august og holder fest med helstegt pattegris for ca 35 personer. Både familie og venner.
Jeg er rimelig gravid og 2 af gæsterne har lige født så det bliver ikke vildt og tosset.

Anmeld

5. juli 2013

JulieE

Jeg inviterede familie og venner til kæmpe kagebord... Med alt hvad hjertet kunne begærer af boller, kager, lagkager, småkager osv. Vi sluttede af med den en let aftensmad, pastaretter fra den lokale café 

Jeg er ikke til de vilde fester, så det her var lige efter mit hoved. Der var plads til både børn og voksne 

Anmeld

5. juli 2013

Valle81

Jeg holdte ikke noget:0)

Havde en lille dreng på under 1 år og var højgravid, så jeg orkede ikke noget. Økonomien var heller ikke til at holde noget.

Men min skønne mor havde arrangeret at nærmeste familie kom og overraskede mig kl. 11 om formiddagen med en lille let brunch:0) Det var sååååååå hyggeligt:0)

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

Jeg blev 30 her i maj. Pga af min depression og ingen overskud, invitere jeg min nærmeste familie og min gode venner og deres børn ud på en kro hvor der var stort kage bord også med alt boller, kringle, lagkage Der til var der kaffe, the, varm kakao og saftevand....
Vi havde en dejlig dag:-D:-D:-D

Anmeld

5. juli 2013

wamse

Mine søskende og forældre kom og fik smørbrød, og det var det  Jeg var næsten lige kommet ud af behandling, sååå det var ikke lige at feste med spiritus, som lagde først for  Jeg bliver 40 næste år, og forventer heller ikke at holde noget der. 

Anmeld

5. juli 2013

PernilleogLouis

Noahmor skriver:

Jeg fyldte 30 to måneder efter min søn blev født, så vi holdt kombineret navngivningsfest og 30 års fødselsdag. Så det blev til brunch på en kro for 75 mennesker, så det var ikke så vildt. 

Overvejer også brunch men syns hurtigt det kommer op i 200 pr person og syns jeg er dyrt for brunch

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.