Fodvorte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

LilleChelle

StineW79 skriver:

Thea har haft en vorte på fingeren, og tilfældigvis læste jeg en dag et blad, hvor de gav gamle husråd vidre. Der stod man sku skæve et tyndt stykke hvidløg og lægge på vorten, komme plaster på natten over, også gentage behandlingen et par gange.

Vi prøvede det en gang, og vorten blev helt sort og forsvandt, så det virkede i hvert fald her. Og det må da siges at være en blid, nem og billig måde at fjerne vorter på. Vh stine

Hold da op - det var da billigt og alternativt uden nogen form for medicinering. 

- Hvor mange gange skal man gøre det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
LilleChelle skriver:

Hold da op - det var da billigt og alternativt uden nogen form for medicinering. 

- Hvor mange gange skal man gøre det? 

her var 1 gang nok, men vil gætte på at det kommer an på vortens størrelse! hun havde det på fra kl 19-7 næste morgen og dagen efter begyndte vorten at blive sort. vh stine

Anmeld

4. juli 2013

Nessie

LuLy skriver:

Gaffa tape! Jeg døjede selv med fodvorter som barn og prøvede alt hvad der kunne prøves. Fik så et råd om gaffa tape og vupti, væk var de i løbet af ingen tid

De lyder næsten for nemt 

Jeg har døjet med én i vildt lang tid, som bare ikke vil give op.

Skal jeg bare sætte et lille stykke gaffa tape på, og lade det sidde nogle dage?

Anmeld

4. juli 2013

lycly

Nessie skriver:

De lyder næsten for nemt 

Jeg har døjet med én i vildt lang tid, som bare ikke vil give op.

Skal jeg bare sætte et lille stykke gaffa tape på, og lade det sidde nogle dage?

Det lyder nemlig for godt til at være sandt, men her virkede det bare oh har aldrig haft det siden
Men ja, klip en lille firkant som dækker vorten, hav det på hele dagen med strømper på, ellers falder det af. Tag det af om inden sengetid så den får luft om natten og tag et nyt stykke tape på igen om morgenen

Anmeld

5. juli 2013

Nessie

LuLy skriver:

Det lyder nemlig for godt til at være sandt, men her virkede det bare oh har aldrig haft det siden
Men ja, klip en lille firkant som dækker vorten, hav det på hele dagen med strømper på, ellers falder det af. Tag det af om inden sengetid så den får luft om natten og tag et nyt stykke tape på igen om morgenen

Tak, det vil jeg da prøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.