Smarte korthårsfrisure :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

EnSødMor

Lenchick skriver:

Den første frisure er så fed! Jeg blev klippet sådan for 5 måneder siden og jeg gik fra skulderlangt hår. Jeg er så glad for mit hår nu. Jeg har dog masser af naturkrøller, men frisuren passer så fint til krøller

Ja den er så fed & sommeragtigt. Syntes det gir så meget med sådan en frisure og så en frisk farve, så ser det bare så fedt ud...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Sagen er den min hår er blevet langt ( skulderlangt ) men er ikke særlig glad for det. Har derfor bestilt til ved frisøren fredag. Hun ville gå i tænkeboks og det samme skulle jeg.

men hvad er nemt, smart og ikke for krævende at sætte.

Min mand vil Også helst ha jeg langhåret. Men for hver gang han brokker sig bliver det kortere :-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Lenchick skriver:

Den første frisure er så fed! Jeg blev klippet sådan for 5 måneder siden og jeg gik fra skulderlangt hår. Jeg er så glad for mit hår nu. Jeg har dog masser af naturkrøller, men frisuren passer så fint til krøller

Er også helt vild med den. Havde den som sagt inden jeg blev langhåret . Og var vildt glad for det 

Anmeld

3. juli 2013

Mettefpigen

Her er nogle af mine gamle og den nye frisure

Anmeld

3. juli 2013

emsaroto

jeg havde engang denne korthårs frisure .. var MEGET glad for den!

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Frk-S skriver:

Okay..  

Hmm, du skal ihvertfald ha din selvværd lidt op, for alle kvinder er smukke på hver deres måde, jeg bryder mig hellere ikke om at se billeder af mig selv, for lidt buttet er jeg altså, men jeg smiler ad det, for det er sådan jeg er og det vil jeg ikke skjule.  Vi kan ikke alle ligne modeller.  

Hmm, rigtige piger? Alle er rigtige piger, selv os der er korthåret, jeg er sikker på at hvis du får en frisure du syntes om så vil du automatisk blive mere glad og stråle af glæde, fordi du føler dig godt tilpas og det er da det der tæller..  Så det kan du godt hilse din mand og sige.  

Ja det kunne du have ret i . Og ja er enig med dig , alle er smukke på hver sin måde . Jeg er hmm bare ikke helt tilfreds. 

Lige præsis sådan har jeg det , syntes ikke det lange klæder mig . og gør jeg slet ikke er tilfreds med det. 

Ha ha det er nu heller ikke fordi han har noget at skulle sagt. Sidste gang fik jeg det klippet fra samme længde til kort kort.  Skifter mellem langt / kort men syntes det korte er skønnest . 

og jo så ligger den da lidt, det der med rigtige " piger " er langhåret.

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

emsaroto skriver:

Ej det er fedt  Har faktisk tænkt noget ala dette. Kort , halv langt pjusket hår.. 

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

emsaroto skriver:

Er det  nemt at sætte ?? 

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Tauf skriver:

Min mand vil Også helst ha jeg langhåret. Men for hver gang han brokker sig bliver det kortere :-D

Lidt ala dette havde jeg før . Kort i siderne med hanekam . Så fik jeg langt i den ene side med kort i den anden. Og nu langt .

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Mettefpigen skriver:

Her er nogle af mine gamle og den nye frisure

Sikke mange fine billeder 

er du kort håret nu ?? For på dit profil ser det ud til det er langt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.