Smarte korthårsfrisure :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.000 visninger
28 svar
8 synes godt om
3. juli 2013

bøllen

Sagen er den min hår er blevet langt ( skulderlangt ) men er ikke særlig glad for det. Har derfor bestilt til ved frisøren fredag. Hun ville gå i tænkeboks og det samme skulle jeg.

men hvad er nemt, smart og ikke for krævende at sætte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

L&V

bøllen skriver:

Sagen er den min hår er blevet langt ( skulderlangt ) men er ikke særlig glad for det. Har derfor bestilt til ved frisøren fredag. Hun ville gå i tænkeboks og det samme skulle jeg.

Pink har haft mange fede korthårs frisure men syntes generelt at korthår tager tid

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Månsson skriver:

Pink har haft mange fede korthårs frisure men syntes generelt at korthår tager tid

Ok må google Hende. Jeg har været korthåret over flere omgange. Og syntes det er meget nemmere end langt hår ... 

Anmeld

3. juli 2013

L&V

bøllen skriver:

Ok må google Hende. Jeg har været korthåret over flere omgange. Og syntes det er meget nemmere end langt hår ... 

Nå oki det er nok os fordi jeg har sådan en omgang vild høstak;-)

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Månsson skriver:

Nå oki det er nok os fordi jeg har sådan en omgang vild høstak;-)

Hi hi det kan være. Dur ikke til langt hår der skal tørres sættes op osv. Kort hår tar mig 5 min  

Anmeld

3. juli 2013

EnSødMor

bøllen skriver:

Hej  

Kort hår er bare det bedste her om sommeren! 

Jeg har kigget din profil for at se din alder for at finde noget der passer til dig, og du har hellere intet billede så jeg kan se dit hovedform, men her er der 2 forslag. 

det første er sådan jeg selv ser ud, og er rigtig glad for det, er dog ked af mit er sort, men overlever.  

Det næste er noget der er lidt længere og kan sidde på forskellige måder, syntes en page er SÅ fin...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Frk-S skriver:

Hej  

Jeg har kigget din profil for at se din alder for at finde noget der passer til dig, og du har hellere intet billede så jeg kan se dit hovedform, men her er der 2 forslag. 

det første er sådan jeg selv ser ud, og er rigtig glad for det, er dog ked af mit er sort, men overlever.  

Det næste er noget der er lidt længere og kan sidde på forskellige måder, syntes en page er SÅ fin...

Nej har ikke billeder på da jeg ikke bryder mig om mig selv på billeder  Og er sjældent at fange på billeder . 

Den første frisure havde jeg faktisk inden jeg blev langhåret . Derfor ala hanekam . I  It.

men manden min syntes rigtige " piger " er langhåret.. 

Anmeld

3. juli 2013

bøllen

Hej  

Havde faktisk selv tænkt lidt halv langt pjusket hår  som billede 2

Anmeld

3. juli 2013

IT-nørd

Frk-S skriver:

Hej  

Den første frisure er så fed! Jeg blev klippet sådan for 5 måneder siden og jeg gik fra skulderlangt hår. Jeg er så glad for mit hår nu. Jeg har dog masser af naturkrøller, men frisuren passer så fint til krøller

Anmeld

3. juli 2013

EnSødMor

bøllen skriver:

Nej har ikke billeder på da jeg ikke bryder mig om mig selv på billeder  Og er sjældent at fange på billeder . 

Den første frisure havde jeg faktisk inden jeg blev langhåret . Derfor ala hanekam . I  It.

men manden min syntes rigtige " piger " er langhåret.. 

Okay..  

Hmm, du skal ihvertfald ha din selvværd lidt op, for alle kvinder er smukke på hver deres måde, jeg bryder mig hellere ikke om at se billeder af mig selv, for lidt buttet er jeg altså, men jeg smiler ad det, for det er sådan jeg er og det vil jeg ikke skjule.  Vi kan ikke alle ligne modeller.  

Hmm, rigtige piger? Alle er rigtige piger, selv os der er korthåret, jeg er sikker på at hvis du får en frisure du syntes om så vil du automatisk blive mere glad og stråle af glæde, fordi du føler dig godt tilpas og det er da det der tæller..  Så det kan du godt hilse din mand og sige.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.