Hvornår skal man "tælle" fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

CH2012

Trinebaby skriver:

Jeg har slet ikk haft mærket at jeg var gravid først nu hvor man mærker spark er 27+1  

Ej hvor vildt!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Trinebaby

CH2012 skriver:

Ej hvor vildt!  

Ja det helt vildt så forskelligt det er

Anmeld

3. juli 2013

CH2012

Trinebaby skriver:

Ja det helt vildt så forskelligt det er

Ja, det er så... Synes slet ikk det er til at finde rundt i. Der er så mange forskellige måde at gøre det på, så at sige... 

Anmeld

3. juli 2013

gonefishing

CH2012 skriver:

Orv, foforskelligen... Er det et "krav" at man skal have øget udflåd, hvis man skal være gravid... Altså skal det som "min." være et symptom eller er det også forskelligt fra kvinder til kvinder? 

Alt er forskelligt fra kvinde til kvinde. På nær at man ikke får mens

Anmeld

3. juli 2013

CH2012

Flodkilling skriver:

Alt er forskelligt fra kvinde til kvinde. På nær at man ikke får mens

Ja, og selv der er jo faktisk forskelligt... Kender en der først fandt ud af at hun var gravid i 5. måned, da hun havde haft menstruation osv. De havde så heller ikk prøvet, og hun havde slet ikk nogen symptomer, så først der fandt hun ud af det...

Og har hørt om en kvinde, som tog tester både hjemme hos sig selv og hos lægen, som var negative, og da der ikke var noget andre symptomer, så forventede hun ikk, at hun var gravid. Da veerne så går i gang, så troede de, at det var nyresten, og de gjorde faktisk klar til operation. Lige indtil det går op for dem på hospitalet, at hun er igang med veerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.