Hvor mange gange til.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Koen.

LRJ skriver:

hBarbie - vi har snart set alle barbie filmene så mange gange at jeg kan replikkerne - både engelske og danske..

Men hello kitty så også på et tidspunkt men efter 3 gang kunne jeg simpelhent ikke holde melodien ud mere, så hun så noget andet

Samme her, til sidst bliver man bims

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

LRJ

StineW79 skriver:

Her er den seriøst også blevet gemt for flere mdr'er siden, og jeg går stadig og synger den! Kom så ud af mit hovede!! Vh stine

Hehe Nemlig, det er En træls sang man skal hører en gang og så hænger den bare ved, desværre

Anmeld

3. juli 2013

Laulund87

Maria ser Disney Junior både når hun er rask og når hun er syg. Det er det eneste hun "får lov" til at se, altså jeg bliver skør af andet tegnefilm og især Ramasjang får hun ikke lov til

Disney Junior er sådan nogle søde små tegnefilm der hele tiden skifter så man når ikke at blive helt skør

Anmeld

3. juli 2013

VIPpigen

Har heldigvis en datter som er "opdraget godt" haha. Ej. Men hun ser flere tegnefilm. Enten pocahontas, happy feet 2, løvernes konge, klokkeren fra notra dame. Og ellers generelt disney film... 

Hun har fri i dag, og fik desværre feber i nat. Så i dag har hun set happy feet 2, og nu Peter plys og Hafferlaffen... Ellers har hun set bamses julerejse og nissebanden på Grønland på youtube

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Ja det er da ikke de værste film hun vil se

Nej, jeg elsker de gamle film ( har også en god samling efterhånden ). Hun er for nylig begyndt at se Emil fra Lønneberg og det er jo en klassiker, så det passer mig egentlig også meget godt. Men når man har set "min søsters børn på bryllupsrejse" 4 gange, så er jeg da også ved at være lidt kuk kuk hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.