Hvor mange gange til.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
14 svar
4 synes godt om
3. juli 2013

MyLove E

...før man bliver fuldstændig sindsyg af at se prop og Berta??
Elias ligger og hoster og hoster. Og han vil KUN se Prop og Berta. Vi er nu i gang med tredje omgang

Tror måske jeg snart er ved at blive bims...
Det gode ved den er at det er nogle gode gamle skuespiller/sanger som er stemmer.... Lisbeth Dahl, Otto Brandenburg og Alex strøgby

Hvad ser jeres børn når de er syge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror det må være næsten lige så mange gange, som man ka holde til at se hallo kitty.... Ergo ik ret mange gange!! Og sangen sidder på hjerne flere dage efter! X

Anmeld

3. juli 2013

Fenja09

Tauf skriver:

...før man bliver fuldstændig sindsyg af at se prop og Berta??
Elias ligger og hoster og hoster. Og han vil KUN se Prop og Berta. Vi er nu i gang med tredje omgang

Tror måske jeg snart er ved at blive bims...
Det gode ved den er at det er nogle gode gamle skuespiller/sanger som er stemmer.... Lisbeth Dahl, Otto Brandenburg og Alex strøgby

Hvad ser jeres børn når de er syge???

Min datter vil kun se "Min søsters børn", de gamle, Pippi Langstrømpe og Garfield den animerede version. Jeg er ikke selv specielt vild med tegnefilm, så det passer mig egentlig ganske fint at det er ovenstående hun gerne vil ses igen og igen

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Tror det må være næsten lige så mange gange, som man ka holde til at se hallo kitty.... Ergo ik ret mange gange!! Og sangen sidder på hjerne flere dage efter! X

Puha ja det lyder heller ikke sjovt med Hello Kitty

Har fået ham lokket til at vi nu ser Far til fire for fuld musik:-D:-D:-D

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Min datter vil kun se "Min søsters børn", de gamle, Pippi Langstrømpe og Garfield den animerede version. Jeg er ikke selv specielt vild med tegnefilm, så det passer mig egentlig ganske fint at det er ovenstående hun gerne vil ses igen og igen

Ja det er da ikke de værste film hun vil se

Anmeld

3. juli 2013

LRJ

Barbie - vi har snart set alle barbie filmene så mange gange at jeg kan replikkerne - både engelske og danske..

Men hello kitty så også på et tidspunkt men efter 3 gang kunne jeg simpelhent ikke holde melodien ud mere, så hun så noget andet

Anmeld

3. juli 2013

MyLove E

LRJ skriver:

Barbie - vi har snart set alle barbie filmene så mange gange at jeg kan replikkerne - både engelske og danske..

Men hello kitty så også på et tidspunkt men efter 3 gang kunne jeg simpelhent ikke holde melodien ud mere, så hun så noget andet

Jeg kan også alle replikkerne i Brandmand Sam:-D:-D:-D

Anmeld

3. juli 2013

StineW79

LRJ skriver:

Arr kom nu, den er da mega god!!Under stjernerne på en sky, finder du hallo kittys by... Dadadadaaaa dadadadddaaaa så kom leg Vh stine

Anmeld

3. juli 2013

LRJ

StineW79 skriver:

Arr kom nu, den er da mega god!!Under stjernerne på en sky, finder du hallo kittys by... Dadadadaaaa dadadadddaaaa så kom leg Vh stine

Hehe, ej.. det er nogle måneder siden hun sidst så den og den hænger stadig ved her

Anmeld

3. juli 2013

StineW79

LRJ skriver:

Hehe, ej.. det er nogle måneder siden hun sidst så den og den hænger stadig ved her

Her er den seriøst også blevet gemt for flere mdr'er siden, og jeg går stadig og synger den! Kom så ud af mit hovede!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.