Cilest p-piller trækkes tilbage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
21 svar
3 synes godt om
3. juli 2013

Muffinmus

Jeps, har lige læst på BT at de trækker dem tilbage i hele EU tror jeg det var fordi de ikke beskytter tilstrækkeligt mod graviditet.....
Herligt, tror da liiiige jeg skal have ringet min læge op, har taget dem i 2 mdr og håber dælme ikke der kommer en smutter sådan uden lige pga det. Men SÅ ringe kan de nu heller ikke være hvis de har været på markedet i en del år.
Men ville lige dele det med jer, for jeg kan ikke være den eneste der bruger dem lige nu tænker jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Flødebollen

MariaE skriver:

Jeps, har lige læst på BT at de trækker dem tilbage i hele EU tror jeg det var fordi de ikke beskytter tilstrækkeligt mod graviditet.....
Herligt, tror da liiiige jeg skal have ringet min læge op, har taget dem i 2 mdr og håber dælme ikke der kommer en smutter sådan uden lige pga det. Men SÅ ringe kan de nu heller ikke være hvis de har været på markedet i en del år.
Men ville lige dele det med jer, for jeg kan ikke være den eneste der bruger dem lige nu tænker jeg.

Hm..

Jeg brugte dem nu i 10 år uden en smutter

Anmeld

3. juli 2013

Lusi

MariaE skriver:

Jeg tog dem i nogle år, for nogle år siden og blev ikke gravid

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

MariaE skriver:

Jeg tog dem i 5 år uden smuttere, og med det samme jeg stoppede med at tage dem blev jeg gravid

Anmeld

3. juli 2013

Flødebollen

emmagirl skriver:

Jeg tog dem i 5 år uden smuttere, og med det samme jeg stoppede med at tage dem blev jeg gravid

Du må gerne sende lidt af den effektivitet den her vej.

19 måneder senere = Ingen baby. ØV!

Anmeld

3. juli 2013

mommy1991

Kathepige skriver:

Du må gerne sende lidt af den effektivitet den her vej.

19 måneder senere = Ingen baby. ØV!

Øv, øv, øv hvor er det uretfærdigt! Håber den er der snart! 

Anmeld

3. juli 2013

Flødebollen

emmagirl skriver:

Øv, øv, øv hvor er det uretfærdigt! Håber den er der snart! 

Tak

Så Cilest virkede i særdeleshed her

Anmeld

3. juli 2013

SjeBets

Har også tage Cilest i mange år uden at der er kommet noget, men bliver gravid hvis jeg tager en forsent, jeg har meget nemt ved at blive med rogn

Anmeld

3. juli 2013

twinny

De virkede ikke på mig.  

Anmeld

3. juli 2013

CaWi

MariaE skriver:

Her har jeg taget cilest i 13 år, og er aldrig blevet gravid på dem. Til gengæld er jeg blevet gravid på andre mærker.
Cilest er også et af de mærker de for tiden anbefaler man bruger, som har mindre risiko for at give kræft.

Må da hellere ringe til lægen, hvis de har planer om at trække dem tilbage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.