Hvad skal jeg tro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Charles og Maria

Månsson skriver:

Jeg mistede og blev gravid oven i hinanden nærmest lægerne ka ik forklare det. men mistede den 27sep og testede positivt få uger efter og kom til scanning hvor de så mente jeg var blevet gravid igen omkring den 6okt og har termin om 8 dage med lillebror

kunne du se en streg ?!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

L&V

Charles og Maria skriver:

kunne du se en streg ?!  

Nej det ka jeg ikke. Prøv en ny eller be om en bp

Anmeld

3. juli 2013

Charles og Maria

Månsson skriver:

Nej det ka jeg ikke. Prøv en ny eller be om en bp

Tager en ny test igen..  

Anmeld

3. juli 2013

Maja88

Kan heller ikke se en streg... den ser meget meget våd ud den test

Anmeld

3. juli 2013

Charles og Maria

Maja88 skriver:

Kan heller ikke se en streg... den ser meget meget våd ud den test

Er helt i chok..  Den er jo positiv..  Den var utydelig da testen var våd men nu kan jeg bedre se den..  Den har ligget længe dog kunne jeg se en streg allerede efte 2 min...  Hvad skal jeg tro 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2013

Maja88

Er helt i chok..  Den er jo positiv..  Den var utydelig da testen var våd men nu kan jeg bedre se den..  Den har ligget længe dog kunne jeg se en streg allerede efte 2 min...  Hvad skal jeg tro 

Men du skrev til det første billede den havde lagt i et kvarter... 

Anmeld

4. juli 2013

Alberte&Mor <3

Nej det har jeg ikke...  De ville ikke tage blodprøve på mig da jeg selv udstødte det hele...  Men jeg forstår det ikke..  ;'( Men er det realistisk med ny graviditet allerede nu ' 

Er det bare mig der ikke fatter noget? Du var da på sygehuset... 

Anmeld

8. juli 2013

H+S Skjolgborg.

Hvis man har haft en MA + indlagt så får man lave to blod prøver /HCG over en tid.

Jeg har været gravid 11 gange og født 4 børn den første  Emma var dødfødt også har jeg haft 2 MA og begge gange + 5 mine SA har de lave hcg blodprøver 3 af gangen med SA og begge gange med MA. Nemlig For af se mit hcg tal var falde. Jeg var indlagt forigang og 2 uger efter var den stadig positiv på en test  og hcg tal på 227 så 4 uger efter igen var den stadig svag positiv men så endelig ca 1 uge efter var den  negatov  og ned på 2 på blodprøven.

Så du skal til lægen og få taget en blodprøve sådan gør man det normalt især efter en MA med SA er ikke altid de tager 1-2 blodprøver hvis alt går stille derude af af sig selv.

Mvh

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.