Hvad skal jeg tro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.377 visninger
17 svar
4 synes godt om
3. juli 2013

Charles og Maria

Hej Allesammen...  Jeg fik foretaget en ma pga dødt foster.  ;'( Jeg har Haft en del murren i underlivet og brunligt hudflåd...   Jeg har idag så taget en graviditets test for at se om hcg er faldet...  jeg kan så ane en streg men den er blivet mere tydelig efter den har ligget et kvarter..   Jeg stoler ik på testen..  Men jeg er da spændt på om den udvikler sig..   Hvad tror i ..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Flødebollen

Charles og Maria skriver:

Hej Allesammen...  Jeg fik foretaget en ma pga dødt foster.  ;'( Jeg har Haft en del murren i underlivet og brunligt hudflåd...   Jeg har idag så taget en graviditets test for at se om hcg er faldet...  jeg kan så ane en streg men den er blivet mere tydelig efter den har ligget et kvarter..   Jeg stoler ik på testen..  Men jeg er da spændt på om den udvikler sig..   Hvad tror i ..  

Du har taget det her billede ret hurtigt, har du ikke?

Der er masser af farve endnu, og du bør derfor vente til den er klar til at blive aflæst..

Jeg synes ikke rigtig, jeg kan se noget... Hvornår havde du en MA?

Anmeld

3. juli 2013

L&V

Hvornår fik du ma? Altså vil du se om den er i 0 eller har den været det.. Den der test er der farve ud over det hele så vil kalde den ugyldig

Anmeld

3. juli 2013

Charles og Maria

Månsson skriver:

Hvornår fik du ma? Altså vil du se om den er i 0 eller har den været det.. Den der test er der farve ud over det hele så vil kalde den ugyldig

Den har snart ligget i en halv time..   Men jeg stoler ikke på den..  Jeg havde en ma for snart 3 til 4 uger siden..  ;( Men jeg tog testen for at se om hcg var faldet..  For 2 dage siden var den meget negativ men idag kan jeg skimle en streg 

Anmeld

3. juli 2013

Flødebollen